Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra Mammadrømmen :) satser på det beste :)

du er imponerende Mottivert :) du klarer å se så bra på det hele til tross for omstendighetene :) holder fingrene krysset for den lille eskimoen deres :) det blir nok neste gang :) du ble jo gravid denne gangen så kroppen har lært litt mer i hvordan det skal være, så neste gang blir det nok bra. 

2014 blir nok et bra år for oss alle <3 både de som starter, holder på og de som er gravide :) har en feeling for 2014 :)

Annonse

Igår kveld begynte jeg å få murringer og de har fortsatt idag. Man får jo helt panikk med en gang :P hoho.. Husker ikke hvordan jeg var de andre gangene engang jeg.. Var sikkert sånn da og ;)

Hvordan går det med dere andre? :)

Annonse

høres bra ut det Mammadrømmen :) håper den klamrer seg fast :)

jeg blander meg fortsatt inn her, for det føles liksom som hjem hvis jeg kan si det sånn :)

her er alt også strålende  :tommel: er 22+1 nå (etter midnatt ;):wub:

Jeg er fremdeles i venteboksen :( . Føler tiden bare står stille frem til da og det går treeeeeegt!! Men nå begynner jeg m spray om 4 dager :) så da er jeg endelig litt igang ihvrf! Akkurat nå føles det ut som å tro på julenissen at jeg skal bli gravid igjen, men den rasjonelle meg skjønner at det er mulig :) godt det ikke er omvendt iallfall :). Mammadrømmen - selvom symptomer kan bety alt og ingenting, synes jeg du skal ta murringer som et godt tegn, livmoren din jobber som bare rakkern for at lille egg skal få vokse og gro :) går du på lutinus eller er det naturlig syklus? Nå skal jeg ihvrf ta meg en god og heidundrende pause fra den grå hverdagen, og glemme alt strevet - drar til Filippinene imorgen! :) ..

Opp:

Så morro med spraystart! Da er du et steg nærmere :D Tiden går desverre veldig veldig treigt i denne prosessen.. Selvfølgelig kan du også bli gravid! Det skal vi alle her bli iløpet av 2014!! :)

Tusen takk for oppmuntrende ord :D Tenkte med en gang at det er negativt å få murringer allerede, men kan selvfølgelig være andre veien også :) Klart livmoren jobber hardt nå, håper det er fordi et fantastisk egg har klamret seg fast allerede :D Dette var jo fryseforsøk, så jeg går på Progynova og Crinone :)

God tur opp!! :D Kos deg masse og hvil hode, kropp og sjel :)

Hei jenter! :)

Stille det er her om dagen ;) Hehe..

Er det noen av dere som kan noe om festeblødning? Eller som har hatt det? :)

Lurer på om jeg hadde det på lørdag, men vet ikke om jeg skal tørre å tro det :huh:

Så spennende mammadrømmen :) :)

Sa de noe på klinikken om når egget skulle feste seg? På Hausken sa de at egget fester seg ca 6-7 dager etter el/uttak. Dette er uavhengig av når man har innsett for det handler om at egget først skal dele seg og bli en blastocyst (dag 5) og så etter det skal det klekkes. Da mister det en sånn ytre hinne og er så klar for å grave seg inn i livmoren. Jeg syntes det med festeblødning og festesmerter hørtes rart ut før. Men jeg våknet opp midt på natten mellom dag 6 og 7 med enorm smerte på høyre side i livmor som varte kanskje et par minutter før det var helt over. Jeg trodde det var noe alvorlig galt og en cyste som sprakk eller noe, men i og med tidspunktet det skjedde og at jeg faktisk ble gravid så tror jeg dette kan ha vært festesmerter. Jeg vet jo ikke, men jeg har aldri kjent noe lignende. Jeg blødde ikke da, men det trenger man jo ikke.

Hvor gammelt er egget sånn egentlig? Det kan jo være det blir litt annerledes når det er fryst da men.. Har du kjent noe mer? Så spennende. Krysser fingrene :)

I morgen er jeg 12 uker og skal på første svangerskapskontroll :) :) Det er fantastisk, men jeg er ganske lei av å kaste opp så håper det blir bedring snart :)

Tusen takk for så godt svar Småen100!! :D

Nei Riksen har ikke sagt noe om det. Har bare lest på nett at ett egg kan feste seg alt ifra 2-11 dager etter eggløsning. Noen merker det eller får en liten bløding, mens flesteparten merker ingenting. Den dagen det skjedde hos meg, blir dag 7, hvis jeg skal regne fra "uttak"..

Så morro at du vet akkurat NÅR da! :D Det er kult å vite. hihi..

Jeg hadde murringer og stikkinger den dagen jeg hadde det som kan ha vært festeblødning. Men har hatt murringer ellers også, så ikke godt å si. De to siste dagene nå har det kjentes ut som mensen er på vei. Og pms humøret har begynt å titte frem. Vet det kan bety begge deler, men jeg tenker med engang negativt. Det har det vært de andre gangene..

Egget ble jo befruktet 04.12.13 og fryst ned 06.12.13, så var jo litt over 2mnd da når det ble satt inn, om vi skal se på det sånn :P hehe..

Har ikke kjent så mye mer. Masse murringer av og på. Stikkinger innimellom. Ellers ikke noe spesielt..

Oj så spennende!!! :D Masse lykke til idag! :D Krysser fingrene for at alt er perfekt!! :D

Uff, så kjedelig å være dårlig da :( Håper du er av de som blir bedre etter uke 12 :) Krysser fingrene for det også :D

Jeg hadde masse murringer.. Mange ganger etter jeg hadde testet positivt var jeg sikker på jeg kom til å miste. Kan fortsatt plutselig få litt murringer og synes fortsatt det er skummelt. Så det trenger ikke bety at det er mensen som er på vei! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...