LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Sånn inspirert av sikle over hunder-tråden, så tenkte jeg legge inn bilde av min egen firbente kjekkas, men det får jeg jo ikke til...
bIomstre Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Min løsning ble å linke til instagram (hvis du et der)... Edit: det var vel Frk Nilsen som hadde løsningen, jeg bare herma, og det funka Endret 4. juli 2013 av bIomstre
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2013 Får ikke til jeg... Får ikke opp noe alternativ om å legge ved fil fra pcn her inne, bare på anonym. Og Instagram har jeg ikke, og har vel heller ikke tenkt å skaffe meg..
bIomstre Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Får du til å legge inn i galleri på brukeren din da?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2013 Får du til å legge inn i galleri på brukeren din da? Nei, eller, jeg finner iallefall ikke utav det..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2013 Får lagt dem inn, men ikke lagt dem til her inne, ser jeg. Får linke til galleriet mitt da
Gjest Anybody Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Er jeg den eneste som så får meg et saftig nakenbilde her nå? Mulig jeg er ødelagt, men private bilder fikk meg til å se for meg en naken lilla gorilla Hva vovven angår er han så god atte! Hadde vært hundelufter hadde det ikke vært for at du bodde på en annen kant av landet :/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Han er verdens snilleste storebror, hvertfall. Vokter ungene som en smed og blir helt stressa når de sover i sengene sine og vi sitter i stua. Han vil jo helst ha alle samlet! Og tolererer hva det skal være- 8 unger i alderen 3-13 i stua i jula, skrålende og byggende på et duplotårn som så raste i hodet på ham. Hvorpå han bare sukket litt og tittet oppgitt bort på meg. Men flytte seg, nei det ville han ikke, for han måtte jo passe på ungene. Dessverre begynner han å bli en gammel mann, men når han en dag er borte, så blir det nok enda en sånn en fining. Endret 5. juli 2013 av LillaGorilla♥♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå