Gå til innhold

Dere som ansetter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på svar om en jobb etter at jeg var på intervju for noen dager siden. Jeg vet at det var få søkere og fikk inntrykk av at de ville ha på plass noen fort siden de skulle ha ferie nå fra neste uke av. Intervjuet er det rareste jeg har vært på. De stilte meg nesten ingen spørsmål, men brukte over en halvtime på å fortelle meg om hvordan arbeidsplassen fungerer og hva min jobb ville bli. De sa faktisk det et par ganger slik, ikke "om du får jobben vil det inngå i din stilling", men "din stilling vil innebære...". Antar det bare var en talemåte, men likevel. Jeg klarer ikke å la være å tolke det som positivt for meg at intervjuet foregikk slik. Virket også som om de var veldig fornøy med svarene mine på det lille de faktisk spurte meg om. Hva tror dere? Er sjansene mine gode? Er så spent!

Anonymous poster hash: b87b0...3cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også vært i et sånnt intervju... hadde skikkelig god følelse, og var sikker på at jobben var min.... men den gikk til en annen....MEN GUUUUD så glad jeg er for det nå i ettertid!! For fikk meg en jobb som er enda bedre :D  :D  :D

kan du ikke ta en telefon å spørre i morgen da? når du evt kan forvente svar? hvis ikke de sa det til deg da...

Skrevet

Jeg ansetter folk, av og til ofte, av og til sjelden. Jeg kan bruke et halvt år på å finne rette personen. Men så godt det lar seg gjøre gir jeg beskjed innen 1 uke uansett utfall.
Det at arbeidsgiver har formulert seg slik er ikke det samme som å snakke som om jobben "allerede tilhører deg" selvom det føles slik, og jeg personlig ville nok ikke snakket sånn. Men folk er forskjellige.
Hvis du følte du gjorde et greit inntrykk så gjorde du nok det, nå må du bare satse på at ingen av de andre gav et bedre et enn deg.

Lykke til uansett :)

Anonymous poster hash: 01abf...ce7
Skrevet

Og hvorfor det ble anonymt aner jeg ikke... hilsen #3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...