Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Har ingen andre plager, er sterk når det gjelder språk og motorikk. Skal vi få en time til fastlegen eller skal vi se det an litt til? Tok det opp på 2 års kontrollen med HS og sa vi skulle bare se det an og la han drikke av sugerør. Vi har kanskje ikke vært flink nok til det, men han sikler fremdeles daglig. Noen som har erfaring eller tips? Anonymous poster hash: dafb8...4bd
Ennai Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Sønnen min er snart tre og han sikler enda. Håper du får noen tips jeg og kan ta med videre;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Tviler på store mandler da han aldri har hatt halsbetennelse (det er vel vanlig da?). Anonymous poster hash: dafb8...4bd
Topo Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Drikke med sugerør er bra, variasjon på lengde og tykkelse på sugerørene er også et tips. La barnet "slurpe" i seg ulike konsistenser som feks. fruktmos. Blåseøvelser er også fin munnmotorisk trening, munnspill, fløyter, blåse farger, fjær osv.
valkyrien Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Min på snart 3 sikler når han blir ivrig/konsentrerer seg. Det er ingen som har kommentert det,men jeg hadde helst sett at han slutta med det
Honningmelon Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Må ikke ha halsbetennelser for å ha store mandler. Dattera til ei venninne sov dårlig på natt og siklet en del. Hun hadde store mandler og opererte de bort som 3-åring. Hadde ikke en eneste halsbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå