Gå til innhold

Hvordan legge kortene på bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det siste året vært sammen med verdens mest fantastiske mann. Han har virkelig stilt opp og er som en pappa til jenta mi på snart 3år. Barnefaren døde av kreft når hun var 5 Mnd og savnet for meg er enda veldig stort, men har etter mye og men sluppet en mann inn i livet mitt. Han har fått oss videre og vi er som en familie. Nå har vi så smått snakket om å flytte inn og så videre.. Og vi skal kjøpe noe felles.

Så kommer det "store" problemet, jeg har en ganske stor formue som jeg ikke har fortalt om, rundt 75millioner. Ikke noe jeg bare plaprer ut med og ikke er det noe å skryte av. Men hvordan går jeg frem her nå videre?? Barnefaren visste jo om dette, min barndomskjæreste. Men nå vet jeg ikke hvordan d skal gjøres, om det skal fortelles eller ikke. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 9674d...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det siste året vært sammen med verdens mest fantastiske mann. Han har virkelig stilt opp og er som en pappa til jenta mi på snart 3år. Barnefaren døde av kreft når hun var 5 Mnd og savnet for meg er enda veldig stort, men har etter mye og men sluppet en mann inn i livet mitt. Han har fått oss videre og vi er som en familie. Nå har vi så smått snakket om å flytte inn og så videre.. Og vi skal kjøpe noe felles.

Så kommer det "store" problemet, jeg har en ganske stor formue som jeg ikke har fortalt om, rundt 75millioner. Ikke noe jeg bare plaprer ut med og ikke er det noe å skryte av. Men hvordan går jeg frem her nå videre?? Barnefaren visste jo om dette, min barndomskjæreste. Men nå vet jeg ikke hvordan d skal gjøres, om det skal fortelles eller ikke. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 9674d...e07

fortelle at du har en grei formue. Men kanskje lyve litt om hvor mye det faktisk er?
Skrevet

Fortell det. Å skjule ting fører sjeldent noe godt med seg, og han har jo bevist at han er en bra mann og ikke er ute etter pengene dine.

Anonymous poster hash: 71b77...e2c
Skrevet

Si det som det er.

Skrevet

Si at du har en stor formue, spør han om hvor mye så svarer du ærlig  :)

Anonymous poster hash: 61b05...c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...