Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Leser at bambus er varmeregulerende som ulla. Men hva med fuktighet? Er den like bra som ulla der også? Eller blir man klissvåt som med bomull? Har en ettåring med sensitiv hud. Fikk store, væskede sår av ullklær.. Må finne en kjempegod løsning til bekledning i vinter. Jeg selv er avhengig av ull om vinteren. Det er veldig kaldt og vått her vi bor. Vekslende vær og mye sørpe. Anonymous poster hash: 5617d...104
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 jeg har ikke mye erfaring, men har en del bambus sokker som jeg elsker. Har aldri følt meg fuktig i dem, men vet ikke om det er på samme måte som med ull:) Anonymous poster hash: 3a298...e64
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har ikke erfaring med bambus som klesplagg, men innleggene jeg har i bleiene suger til seg mye mer enn bomull. For våre barn som ikke tåler ull funker det fint med superundertøy underst. Han som ikke er veldig sensitiv kan ha ull utenpå det mens hun andre gjerne bruker flis. Med erfaring fra tøybleier har det aldri vært noe problem med fuktig hud så lenge ungen ikke er kald, så om bambus holder ungen varm vil den føles veldig annerledes enn bomull ved fukt Anonymous poster hash: 541ae...348
nagini Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg er veldig glad i bambus på meg selv, men har ikke fått testet det på baby da hun ikke er født helt enda Kan i hvert fall på ingen måte sammenlignes med bomull, og klør ikek som ull kan gjøre.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Vi brukte bambus på frøkna istedenfor ull siden hun ikke tøler ull.Brukte ull på eldste mann. Superfornøyd.Holdt frøkna varm og tørr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå