Gå til innhold

Har dere mange venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er normalt jeg, jeg er 27 år, har nesten ingen venner. Mange bekjente men ingen jeg omgås med, er sjeldent jeg møter en venninne, maks en gang hver 1-2 måned. Har to barn og lite liv for å si det sånn. Er det vanlig?:)

Er ikke helt fornøyd med å ha det sånn...

Anonymous poster hash: 31f54...da3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva som er normalt jeg, jeg er 27 år, har nesten ingen venner. Mange bekjente men ingen jeg omgås med, er sjeldent jeg møter en venninne, maks en gang hver 1-2 måned. Har to barn og lite liv for å si det sånn. Er det vanlig?:)

Er ikke helt fornøyd med å ha det sånn...

Mistet selv mange venner da jeg fikk barn når jeg var 20. Har noen igjen, men sees mest når det er fest o.l..

Hvor bor du?? :)

Anonymous poster hash: dd7ae...595

Skrevet

Jeg har mange venner, hver enkelt dekker mine ulike behov. Jeg er ufattelig glad i dem alle.

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: d19d2...fe9
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt, men det er jo gjerne slik at man får mindre tid til venner når man får barn.

Føler selv jeg er heldig som har mange gode venninner. Noen har jeg kjent siden barneskolen, mens andre har jeg truffet i barselgrupper, på jobb og sosiale tilstelninger i bhg. Hadde nylig bursdag og inviterte da 24 stk på jentelunsj. Ser på de alle som gode venninner, selv om man selvsagt har mer kontakt med enkelte av dem i en hektisk hverdag.

Skrevet

Jeg har en venninne + min søster, men jeg ser de nesten aldri. Snakker mest med dem på telefon og fb. Hadde mange venner før, men så skjedde det mange ting på en gang + at jeg ble gravid, så nå er de bare bekjente av meg, og jeg har egentlig ikke lyst til å ha så mye kontakt med dem.

Anonymous poster hash: fe22d...cd9
Skrevet

Nei, har ei som jeg ser 2 ganger i året. Tekster ca 20-30 ganger om dagen. Men har samboer og 2 unger så føler ikke no behov for fler venner :)

Skrevet

Bor ikke i Norge, flyttet fra en del venner så har jo tatt tid å få nye venner her, kanskje jeg ikke har vært så flink til å bruke mer tid på å få nye venner, men det har heller ikke vært så lett . 

Hilsen

HI

Skrevet

Nei.Har ingen særlige venninner.Bare en jeg ser hver andre mnd kanskje.,Min eks er min beste venn.Trist. er det .,Er så mye sliten hele tiden.Og har lite energi.Trives godt i mitt eget selskap:)

Anonymous poster hash: ce439...0e5
Skrevet

Har min søster som jeg treffer flere ganger i uken. Har også to venninner og en svigerinne som jeg ser ca 2 g per mnd. Og et vennepar som vi treffer ca hver tredje mnd. Føler ikke at jeg har tid til mer faktisk.

Anonymous poster hash: ee774...362

Skrevet

Jeg har ikke mange venner. Har 2 gode, nære venninner. Har flere andre bekjente og litt diffuse venner. Skulle gjerne hatt litt mer og passer på å ta godt vare på de vennskapene jeg har og ev. sjanser til å ha mer omgang med de jeg trives sammen med :)

Skrevet

Ja det har jeg. Men trives nok aller, aller best i mitt eget selskap. Og samboers, seff. han har mange venner han også, kanskje enda flere enn meg.  Vi har mye besøk, og det blir avogtil litt slitsomt.

Anonymous poster hash: 8907c...3a4
Skrevet

Nei har ikke det gitt.. jeg har flyttet endel så har mistet kontakten med mange oppigjennom årene.. blir gjerne kjent med nye da :)

Anonymous poster hash: 2b765...387

Skrevet

Ikke mange, det har jeg ikke tid og overskudd til, men jeg har noen gode som fyller ulike behov for meg. Er sosial med venninner ca en gang i uken. Er 32 år og har fire barn.

Skrevet

Nei, har endel bekjente, men ikke så mange gode veninner som jeg finner på ting sammen med og besøker, egentlig. Flyttet langt hjemmefra for å studere, og hadde en stor omgangskrets i studietiden. Jeg ble imidlertid værende i byen jeg studerte, mens de fleste andre jeg hang sammen med flyttet tilbake til sine respektive hjemsteder... Føler meg litt rotløs og venneløs for tiden (selv om jeg trives godt i eget selskap), men tror ikke det blir så mye bedre av å flytte hjem til der jeg kommer fram, der foreldrene mine bor. Tiden har gått der, også, og vennene jeg hadde har jeg ikke så mye til felles med lenger, eller de har flyttet. Nesten verre å skulle prøve å komme seg inn en eller annen vennegjeng der nå.

Anonymous poster hash: edf51...19c
Skrevet

Har to besteveninner som jeg kan snakke med om alt og en ca 13 andre jeg ser på som gode venner:) men hadde hatt det fin med kun de to også :-)

Anonymous poster hash: 6c2ae...564

Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig, jeg har tretten venninner jeg treffer her og der, og rundt 12 bekjente/ mindre nære venner.

Det har liksom blitt bare fler og fler opp igjennom årene etter som man har blitt kjent med flere i ulike sammnenhenger - gjerne i forbindelse med barn faktisk.

Treffer ikke alle ukentlig, alle har jo travle liv, men trener med endel av disse, treffer mange gjennom syforeninga, middagsbesøk, et par turer ut på byen sammen, søndagskaffe og likende.

Veldig ofte temmelig spontant fordi man plutselig fikk tid til å treffes eller noe.

Har veldig mange utrolig trivelige venninner, synes jeg, og er så glad for at jeg har truffet alle disse spennende og artige menneskene!

Skrevet

Nei, har endel bekjente, men ikke så mange gode veninner som jeg finner på ting sammen med og besøker, egentlig. Flyttet langt hjemmefra for å studere, og hadde en stor omgangskrets i studietiden. Jeg ble imidlertid værende i byen jeg studerte, mens de fleste andre jeg hang sammen med flyttet tilbake til sine respektive hjemsteder... Føler meg litt rotløs og venneløs for tiden (selv om jeg trives godt i eget selskap), men tror ikke det blir så mye bedre av å flytte hjem til der jeg kommer fram, der foreldrene mine bor. Tiden har gått der, også, og vennene jeg hadde har jeg ikke så mye til felles med lenger, eller de har flyttet. Nesten verre å skulle prøve å komme seg inn en eller annen vennegjeng der nå.

Det var veldig kjente ord du har der, slik er det i stor grad for meg og :)

Anonymous poster hash: edf51...19c

Skrevet

Lurer på hva som er normalt jeg, jeg er 27 år, har nesten ingen venner. Mange bekjente men ingen jeg omgås med, er sjeldent jeg møter en venninne, maks en gang hver 1-2 måned. Har to barn og lite liv for å si det sånn. Er det vanlig?:) Er ikke helt fornøyd med å ha det sånn... Anonymous poster hash: 31f54...da3

Jeg er 25 år med ett barn. Har ei bestevenninne som jeg har kjent siden vi var små. Hun kan jeg fortelle alt til. Har også 3 andre veldig gode venninner. Ellers har jeg jo andre bekjentskaper som jeg av og til er sammen med, men for det meste er det disse 4 jentene. Føler av og til at det hadde vært kjekt med noen fler:-)

Anonymous poster hash: 53e97...883

Skrevet

Vi er syv venninner fre barneskolen som treffes jevnlig. To til tre ganger i mnd alle sammen, og så treffer jeg noen av de alene flere ganger i mnd. Disse er mine aller beste venninner og jeg kunne ikke klart meg uten de. Noen har fått barn tidlig, noen seint, og noen har ikke barn.

Så har jeg noen venner fra vgs som jeg også treffer jevnlig. Kanskje en gang i mnd. De er jeg ikke så nære med, men likevel veldig glad i.

Jeg har også fått gode venninner gjennom jobben. Jeg har altså mange venninner, noen veldig nære og noen ikke så

Anonymous poster hash: 43e4f...a59

Skrevet

Jeg har aldri hatt mange venninner. I skoletiden hadde jeg fire, men vi skled fra hverandre da vi var ferdige på vgs. Da datteren min begynte i barnehagen fikk hun en god venn der, så etter flere år uten venner, ble jeg kjent med moren til min datters venn. Nå er vi gode venner, og omgås en del. Men det er ikke slik at jeg føler jeg kan si alt til henne. 

Utenom det har jeg lillesøsteren min som har vært min beste venninne etter at hun ble voksen. Hun kan jeg snakke om alt med.

Anonymous poster hash: aa796...c79
Skrevet

Tydeligvis en del som ikke har så mange venner.. så da spør jeg : noen som vil bli kjent? :) lillehammer og to barn her ;)

Skrevet

Har tre bestevenninner. De kjenner ikke hverandre annet enn overflatisk. Så har jeg fem gode venninner, som jeg har jevnlig kontakt med, men ikke hver dag slik som de andre. Så har jeg noen som jeg har mistet litt kontakten med, og noen venninner på jobb som forsatt er venninner, bare litt mer perifert. Hadde bursdag sist uke, og inviterte alle. 21 av 22 kom, så jeg er fornøyd jeg :)

Anonymous poster hash: 86ae5...d55

Skrevet

Tydeligvis en del som ikke har så mange venner.. så da spør jeg : noen som vil bli kjent? :) lillehammer og to barn her ;)

Hvor gammel er du, og barna?

Anonymous poster hash: abb3c...95d

Skrevet

Jeg har mange gode venner som jeg ser ukentlig. :)

Anonymous poster hash: c9b78...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...