Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Kan bli opptil 55 stk (en del av de er barn), er stor slekt så er ikke noen å kutte ut. Hvor mange kaker lage? Blir is til dessert (hestsko-is), hvor mange? Når hadde dere fotografering? Noen andre praktiske tips for å få en finest mulig dag, alt fra pynt, invitasjon...? Anonymous poster hash: 42b0a...e21
<3 2G <3 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Dropp is om du vil at de skal spise kake også er mitt råd. Dessert og kaker blir for mye på gang. Ha is til ungene som ikke liker kake så godt Hør hvem som har lyst å bake kake så holder det sikkert. Bildene tar vi når baby er våken og smilende.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Vi skal også ha rundt 55 stk. Vi skal ikke ha noe spesiell fotografering, tar bildene selv. Dåpskjole sydde jeg også selv, også stæsj til meg, mannen og ungene (vi skal ha samisk dåp og stille i kofte alle mann). Invitasjoner laget vi på nett, billige og fine. Kaker skal slekta bake, så skal jeg også bake 2-3 stk. Vet ikke helt heller hvor mange kaker som skal være, må høre med ei venninne som nettopp har hatt dåp (våres er om 1.5 uke, hjææælp!). Vi skal ikke ha is siden den smelter så fort i sommervarmen. Skal ha kaker som settes på kjøla i lokalet og settes frem på kakebordet etter hvert. Pynt har vi bestemt oss for å ha lilla, siden dåpsbarnet har mørkelilla bånd og pynt på dåpskjolen og lua. Anonymous poster hash: 7e79d...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå