Gå til innhold

SYKLUS etter lapraskopi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Skjønner ikke bæret av noen ting nå....Hvordan var syklusen din etter kikhullsoperasjon?

Hos meg har de brent hull på noen cyster, ellers ingenting. Er blødningen man får samme dagen og de påfølgende dagene en "bortfallsblødning" altså mensen? Blødde litt dagene etter, og friskt 3 dager etter som varte et par tre dager friskt og gikk over til svaaak brunlig spotting. Er det mest sannsynlig da min mens?

Hadde selve lapraskopien på syklusdag 15, er nå på dag 36 ifølge gammel syklus....har alltid stabil 27-29 dagers syklus.

Teller jeg f.o.m. lapraskopien derimot, så er jeg på syklusdag 22/23....

Lurer også på om det er "vanlig" med en kraftig mens etter lap? -tenker da på min neste mens nå, ikke "bortfallsblødningen" like etter inngrepet.

Håper noen skjønner mer av dette enn hva jeg gjør :) Superglad for svar!

Anonymous poster hash: cd263...b5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk vanlig mens, punktlig etter min lap. Ble operert i 4 timer for moderat/alvorlig endometriose. Tok bort mye av en eggstokk bl.a. De påfølgende syklusene var også normale. Blødde litt hver dag i uka etter operasjonen, men det var rester etter inngrepet.

Anonymous poster hash: 949d8...123

Skrevet

Takk for svar :)

Noen andre som har hatt lapraskopi og kan fortelle meg hvordan syklusen var etterpå?

Evt spotting etc?

-HI

Anonymous poster hash: cd263...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...