Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 La ut noen annonser i går på finn. I natt 3 ganger så ringte noen for de ville kjøpe det jeg selger. første ringte i 12 tiden. neste i 2 tiden på natta og neste i 4 tiden på natta. De fikk ikke svar av meg, men hvorfor kan ikke folk kontakte en på dagtid. når folk flest er våken?? er jeg på jordet her som reagerer på dette? Anonymous poster hash: 76196...9c0
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Øøøhm, nei det hørtes veldig merkelig ut!
Poetika med K Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Jøss. Selger du noe som appellerer til natteravner? Jeg legger aldri inn telefonnummer på Finn-annonser, kun epost, og hvis det er slik det er så var deg tydeligvis ikke så dumt av meg.
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Har skjedd her og....men med sms.... Kl 02.30 om natta. Tror folk gjør d m vilje, ellers må de være tilbakestående
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70. Anonymous poster hash: 8f6c7...045
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70. Anonymous poster hash: 8f6c7...045 Eeeeh.... Hvorfor høres hun ut som det?!? Fordi hun ikke setter pris på å bli ringt av idioter midt på natta?? Det er noe jeg, mildt sagt, hadde blitt jævlig forbannet over! Og jeg er 29, så enda et stykke til 70 Anonymous poster hash: f5ea0...7b1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70. Anonymous poster hash: 8f6c7...045 Eeeeh.... Hvorfor høres hun ut som det?!? Fordi hun ikke setter pris på å bli ringt av idioter midt på natta?? Det er noe jeg, mildt sagt, hadde blitt jævlig forbannet over! Og jeg er 29, så enda et stykke til 70 Anonymous poster hash: f5ea0...7b1 På grunn av overskriften. "Eier ikke folk folkeskikk lengre" er sånn som eldre menn og damer sier, på lik linje med "ungdommen nå til dags". Anonymous poster hash: 8f6c7...045
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70. Anonymous poster hash: 8f6c7...045 Eeeeh.... Hvorfor høres hun ut som det?!? Fordi hun ikke setter pris på å bli ringt av idioter midt på natta?? Det er noe jeg, mildt sagt, hadde blitt jævlig forbannet over! Og jeg er 29, så enda et stykke til 70 Anonymous poster hash: f5ea0...7b1 På grunn av overskriften. "Eier ikke folk folkeskikk lengre" er sånn som eldre menn og damer sier, på lik linje med "ungdommen nå til dags". Anonymous poster hash: 8f6c7...045 Haha! Det er uttrykk som jeg og mange jeg kjenner bruker! Anonymous poster hash: f5ea0...7b1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Synes det er litt sært å trekke slutningen at "folk ikke eier folkeskikk lenger" fordi noen få ikke evner å knekke de soaiale kodene... Anonymous poster hash: 871eb...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå