Gå til innhold

Hvorfor eier ikke folk folkeskikk lengre. ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut noen annonser i går på finn.

I natt 3 ganger så ringte noen for de ville kjøpe det jeg selger.

første ringte i 12 tiden. neste i 2 tiden på natta og neste i 4 tiden på natta.

De fikk ikke svar av meg, men hvorfor kan ikke folk kontakte en på dagtid. når folk flest er våken??

 

er jeg på jordet her som reagerer på dette?



Anonymous poster hash: 76196...9c0
Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Øøøhm, nei det hørtes veldig merkelig ut!

Skrevet

Jøss. Selger du noe som appellerer til natteravner? :)

Jeg legger aldri inn telefonnummer på Finn-annonser, kun epost, og hvis det er slik det er så var deg tydeligvis ikke så dumt av meg.

Skrevet

Har skjedd her og....men med sms.... Kl 02.30 om natta. Tror folk gjør d m vilje, ellers må de være tilbakestående

Skrevet

Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70.



Anonymous poster hash: 8f6c7...045
Skrevet

 

Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70.

 

Anonymous poster hash: 8f6c7...045

Eeeeh.... Hvorfor høres hun ut som det?!? Fordi hun ikke setter pris på å bli ringt av idioter midt på natta?? Det er noe jeg, mildt sagt, hadde blitt jævlig forbannet over! Og jeg er 29, så enda et stykke til 70 :P

 

Anonymous poster hash: f5ea0...7b1

Skrevet

 

Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70.

 

Anonymous poster hash: 8f6c7...045

Eeeeh.... Hvorfor høres hun ut som det?!? Fordi hun ikke setter pris på å bli ringt av idioter midt på natta?? Det er noe jeg, mildt sagt, hadde blitt jævlig forbannet over! Og jeg er 29, så enda et stykke til 70 :P

 

Anonymous poster hash: f5ea0...7b1

 

På grunn av overskriften. "Eier ikke folk folkeskikk lengre" er sånn som eldre menn og damer sier, på lik linje med "ungdommen nå til dags".

 

Anonymous poster hash: 8f6c7...045

Skrevet

 

 

 

Hvor gammel er du HI? høres ut som om du er 70.

 

Anonymous poster hash: 8f6c7...045

Eeeeh.... Hvorfor høres hun ut som det?!? Fordi hun ikke setter pris på å bli ringt av idioter midt på natta?? Det er noe jeg, mildt sagt, hadde blitt jævlig forbannet over! Og jeg er 29, så enda et stykke til 70 :P

 

Anonymous poster hash: f5ea0...7b1

På grunn av overskriften. "Eier ikke folk folkeskikk lengre" er sånn som eldre menn og damer sier, på lik linje med "ungdommen nå til dags".

 

Anonymous poster hash: 8f6c7...045

Haha! Det er uttrykk som jeg og mange jeg kjenner bruker! :D

 

Anonymous poster hash: f5ea0...7b1

Skrevet

Synes det er litt sært å trekke slutningen at "folk ikke eier folkeskikk lenger" fordi noen få ikke evner å knekke de soaiale kodene...



Anonymous poster hash: 871eb...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...