Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Skal til Kristiansand i sommer og tenkte på å ta båten til danmark også.. MÅ man da ha pass med? Og hva skjer om de stopper oss eller noe og vi ikke har pass til småen? Anonymous poster hash: 8f271...915
Caprica Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Nei man må ikke ha pass. Men.. Pass er eneste godkjente legitimasjon vi nordmenn har, vi har ikke noe internasjonalt akseptert id-kort. Vi hadde med pass på Danmarkstur ifjor, sånn just in case.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Ikke om du er norsk statsborger, nei. Det er passfrihet mellom de nordiske landene, uavhengig av Schengen. Anonymous poster hash: b926a...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå