Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Oppdaget at det var borte en flaske vodka her, hadde nettopp kjøpt flasken så VET helt 100 % sikkert at den ikke er drukket og glemt. Har også leita gjennom hele huset for å være sikker på at jeg ikke har satt flasken en annen plass. Men den er helt søkk borte Vi har heller ikke hatt annet besøk her enn barnevakten og hennes venninne. Ringte moren til barnevakten og sa fra. Hun mente at dette var noe hennes barn ALDRI ville gjøre, men mulig denne veninnen kunne finne på sånt noe. Hun skulle uansett snakke med datteren. Jeg ringte også moren til veninnen. Hun sa det samme... Datteren hennes ville ALDRI finne på noe slikt, men hun barnevakten derimot.... Hun også skulle snakke med din datter. Begge jentene nekter, mødrene tror sine døtre og jeg har en flaske vodka for lite.. Regner med jeg aldri kommer til å få svar fra dem, men jeg vet jo at flaska ikke har gått ut av skapet selv. Sur og irritert og på jakt etter ny barnevakt!! Anonymous poster hash: 458c8...88d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Barnevakten har STJÅLET heter det! Anonymous poster hash: 0c934...3df
Gjest Julia1984 Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Eh....hvor gamle er disse barnevaktene når du må ringe mødrene deres for å ordne opp?? Hvorfor tar du ikke direkte kontakt med barnevaktene?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 å stjele, stjeler, stjelte, har stjelt.... Vel... Anonymous poster hash: 345a7...e49
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Barnevakten er 16 år, veninnen er 17 Har snakket direkte med barnevakten også, men ringte mødrene siden de bor hjemme, er under 18 og mødrene er mine venner Fantastisk at det dere henger dere opp i er rettskriving... Ikke at jeg er overrasket da Anonymous poster hash: 458c8...88d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 å stjele, stjeler, stjelte, har stjelt.... Vel... Anonymous poster hash: 345a7...e49 Ha ha.. Det bøyes slik: Å stjele - stjeler - stjal - har stjålet Sov du i norsktimene på barneskolen? Anonymous poster hash: 0c934...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå