Gå til innhold

Noe billigere som tilsvarer bare minerals foundation??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De krukkene kostet jo nesten 500kroner! Har noen tips til et billigere merke som er omtrent like bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tikei er bra og billig:)

Anonymous poster hash: e41b7...c6b

Skrevet

Jeg kjøper alltid bare minerals fundation hos coverbrands.no

Koster noe med 200. Koster i hvertfall under 300, de leverer raskt og frakten er fri.

Skrevet

Jeg kjøper alltid bare minerals fundation hos coverbrands.no

Koster noe med 200. Koster i hvertfall under 300, de leverer raskt og frakten er fri.

Skrevet

Takk for svar :-)

Da blir det nok netthandling fra nå av !

Skrevet

Jeg bestiller kun fra feelunique.com. Betalte rett over 200kr for min bare minerals foundation for et halvt år siden og har fortsatt litt igjen. Kunne ikke vært mere fornøyd. De har også ofte rabattkoder.

Skrevet

Kjøp på ebay

Da må du vite hva du skal se etter. Er mange kopier der ute, spesielt fra Kina, og de inneholder mye ulumskheter.

Skrevet

Kjøp på ebay

Da må du vite hva du skal se etter. Er mange kopier der ute, spesielt fra Kina, og de inneholder mye ulumskheter.

Det jeg har kjøpt har sett akkurat likedan ut iallefall. Hvordan vet du at det er kopier?

Skrevet

Det vet du ikke før du sitter med produktet. Har slutter å handle på nett eter jeg fikk reaksjon i huden, så ikke ut i nesten to uker. Prøv artdeco mineral pudder, koster bare 260 i Norge..

Anonymous poster hash: d9e85...c07

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen problemer. Du kan jo kjøpe i beautybutikkene, og som har fått stjerne. Og bruk Paypal. Bisque betaler jeg rundt 150 kr for og foundation i underkant av 200 tror jeg. Inkl frakt.

Skrevet

Hvordan vet dere hvilken fargenyanse dere skal ha og slikt når dere bestiller på nett da?

Får dere hjelp i butikken først uten å handle og tar med dere tipsene dere fikk der når dere kjøper? Tror ikke jeg vil klare det jeg altså, når en butikkansatt har gitt meg god hjelp til å finne riktige farger og produkter føler jeg liksom jeg må handle av henne også....

Anonymous poster hash: 2408e...97c
Gjest Skofantomet
Skrevet

Glo minerals, kjøper på ebay for under 200 kr!! :)

Skrevet

Du må i så fall vite hvilken hudfarge du har og hvilken undertone den har. Jeg er veldig blek og ble aldri enig med meg selv om hvilken undertone jeg har så valgte nøytral. Bestilte derfor fairly light og den passet perfekt. Du kan jo evt. få hjelp i en butikk, kjøpe der første gangen og senere bestille fra nett.

Skrevet

Bare minerals fra coverbrands.no er billig, rask levering og gratis frakt. Alltid vært fornøyd og produktet er forseglet og akkurat slik det skal være!

Skrevet

Tikei.se. Huden min tåler det mye bedre enn bare minerals (blir grå i huden). Be om at de setter verdien til under 200,- så slipper du toll også:)

Anonymous poster hash: 105f0...002

Skrevet

Kjøp på ebay

Det jeg har kjøpt har sett akkurat likedan ut iallefall. Hvordan vet du at det er kopier?

Det største hintet er vel prisen. 

For de legger gjerne ut bilder av orginalen, men så får du en kopi i posten.

Kjøpte selv Dust It-hårpulver på eBay, men når jeg fikk det så jeg at konsistensen på pulveret var ulik den orginale jeg hadde fra før. Selve beholderen var prikk lik - men man så en ørliten forskjell når man hadde de ved siden av hverandre.. 

Har kjøpt fine ting på eBay selv før altså, så er ikke bare juggel der ute. Men man må vite hva man skal se etter for å gjøre gode kjøp. Det var vel egentlig det som var poenget mitt :-) 

Skrevet

Kjøp på ebay

Det største hintet er vel prisen. 

For de legger gjerne ut bilder av orginalen, men så får du en kopi i posten.

Kjøpte selv Dust It-hårpulver på eBay, men når jeg fikk det så jeg at konsistensen på pulveret var ulik den orginale jeg hadde fra før. Selve beholderen var prikk lik - men man så en ørliten forskjell når man hadde de ved siden av hverandre.. 

Har kjøpt fine ting på eBay selv før altså, så er ikke bare juggel der ute. Men man må vite hva man skal se etter for å gjøre gode kjøp. Det var vel egentlig det som var poenget mitt :-)

Ja det forekommer sikkert, men hva angår i.d er jeg bombesikker på at jeg aldri har fått noen kopi :-)

Ifht fargenyanser kjøpte jeg produktene hos hudpleiesalonger i Norge før jeg oppdaget ebay, og slik jeg ble sikker på fargevalg.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Ser mange har anbefalt Tike minerals, og det er ikke uten grunn :-) Det er den beste sminka jeg har prøvd, anbefales! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...