Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jenta mi er 2 år og 3 mnd, og en kveld prøvde hun å klatre over. Hu. Endte opp med å bli sittende skrevs over uten å komme noen plass. Så, ble litt usikker på om vi bør bytte ut sprinkelsenga nå. Hvor gamle var barna deres når dere byttet? Anonymous poster hash: f09c2...fa2
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Min var nesten tre år. Gikk litt tid fra den var satt opp til gutten begynnte å bruke den. Sprinkelsengen stod fremdeles fremme, og han insisterte på å ligge i den. Gutten min lå fint i sprinkelsengen, men babyen i magen skulle overta den. Anonymous poster hash: ddc92...f5b
Gjest Skofantomet Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 2,5 her, men vi hadde en slik som kunne ta ned ene siden på så vi slapp uhell da han ble klatremus
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Vi bytta rett etter fylte to år. Anonymous poster hash: a3796...d73
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Ca 2 1/2. Husker ikke alder, men byttet fordi han klatret ut og inn hele tiden og slo seg ganske ofte. Anonymous poster hash: 7048f...6b7
3 er nok! Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Eldste var 1,5 år da vi byttet. Da klatret hun over selv, dessuten kom det en ny baby som skulle overta den. "Babyen" er nå 1,5 år og har enda ikke forsøkt å komme seg ut av den. Tenker å bytte når han klarer å klatre ut selv.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Nærmere 2 1/2 år, når de likevel har klatret ut av den... Ville aldri vurdert å bytte før barnet kommer seg ut selv, det kan bli ganske slitsomme morgener og kvelder hvis barnet går ut av senga i tide og utide. Men nå har vi aldri hatt noe problem med at de har slått seg/blitt sittende fast når de har klatret ut da, når de først har klart det, har de klart det uten noe problem. Anonymous poster hash: 5b37b...2d3
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Litt før 2 år. Vi ventet lillebror som dkulle overta sprinkelsenga. Gikk rett på 90x200. Funket supertnog hun sovna som en stein første kvelden.. vi var forberedt på massr leiing tilbakr i senga om natta,men det har enda ikke skjedd her. Og så har hun god plass tilballe bamsene sim holder henne med selskap
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Er ikkje i nærleiken av å byte ut enda, 15 mnd. Vi får ny baby til hausten og tenker å ha begge i sprinkelsenger. Når ho finn ut ho skal klatre over tek vi av eine sida på senga..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Sorry alle skrivefeil... ny telefon + pølsefingre = mye rot..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Minste var 2 år og 2 mnd. Han begynte å klatre ut av sengen, og jeg var redd for at han skulle slå seg. Byttet samtidig rom til han og tenkte det var like greit å bare bytte siden jeg allerede måtte skru fra hverandre sprinkelsengen da jeg flyttet den. Han legger seg greit, men han er veldig stille om morgenen når han våkner, og kommer ikke å vekker meg. Har babycal på, men ikke alltid den slår inn når han sniker seg ut av sengen. Eldste fikk ny seng på 3 årsdagen sin. Hun klatret aldri ut av sengen. Grunnen til at vi ventet så lenge var at hun ikke kunne få eget rom før da, og var ikke plass til noe annet en sprinkelsengen på vårt rom. Anonymous poster hash: 59154...476
Gjest Julia1984 Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Min ble 3 år i juni og sover fortsatt i sprinkelseng. Klatrer ikke ut. Han er litt lav for alderen, derfor har vi ikke stresset det. God plass! Men kjøper ny seng i løpet av høsten
Vimse + gullene Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Sover i sin enda 3 år. Men har tatt ned ene siden da. Tenker å kjøpe større seng rundt jul.
Gjest Gullguttene Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Bytta ved 2 år og 3 måneder. Han klatra over og datt rett i gulvet med hode først, ikke at han prøvde flere ganger etter det. Men lillebror måtte ut av vugga.
Poetika med K Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Min ble 3 år i juni og sover fortsatt i sprinkelseng. Klatrer ikke ut. Han er litt lav for alderen, derfor har vi ikke stresset det. God plass! Men kjøper ny seng i løpet av høsten Akkurat som hos oss Men nå må vi bytte. Han har slutta med bleier og må han tisse så må han kunne komme seg raskt ut selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå