Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Gina Tricot er åpenbart ikke det rette stedet... Hva med Lindex, eller blir det kjerring med en gang? Og dette er ikke ironisk, kan godt trenge noen tips. Jeg er tobarnsmor, litt rund og ikke av de yngste her inne. Anonymous poster hash: c77e2...065
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har en god mix av Lindex, KappAhl, HM og Cubus, handler også litt på Savoy og B-young. Jeg er en voksen mamma på 39 år som bruker str 42 i klær. Anonymous poster hash: a23a9...586
Gjest Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 ER selv rund i kantene, over 20 år ( og litt til), og handler på HM, Vivikes, Stene R, Gina, Kapahl, B-young, Frequent og der det måtte falle meg inn. Gir en lang i masj i hva andre mener, bare klærne sitter bra til meg og min kroppsfasong
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Jeg liker noa noa og merket cream veldig godt Anonymous poster hash: e6cd9...ab1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Synes Noa noa er fint i butikken. Når jeg har kjøpt noe der blir det ofte ikke brukt så mye. Anonymous poster hash: c77e2...065
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Kan jeg komme med et tilleggsspørsmål her? Hvor har de fine klær som verken er fjortis eller kjærring, av litt bedre kvalitet? (den typen man kan forvente at holder seg fine litt lenger). Anonymous poster hash: 37081...311
Optatium Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Vila har mye fint. I grunn er det mye fint i mange butikker, man må bare velge ut litt :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har handlet nesten bare på Vero Moda i det siste. Litt HM også. Er 27 år. Anonymous poster hash: 37081...311
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Kan jeg komme med et tilleggsspørsmål her? Hvor har de fine klær som verken er fjortis eller kjærring, av litt bedre kvalitet? (den typen man kan forvente at holder seg fine litt lenger). Anonymous poster hash: 37081...311 I de butikkene som ikke er kjedebutikker. Her f.eks https://nb-no.facebook.com/pages/Zeline-Kl%C3%A6r-Sko/137128009680712 Anonymous poster hash: a23a9...586
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Skulle til å tulle og skrive Cellbes, for bestemor får katalog derfra en gang i blant, men så måtte jeg inn og titte på Cellbes.no, og det er jo faktisk en del fine klær der, til både store og små. Er jeg helt på trynet eller? Anonymous poster hash: 3e5b7...3e4
Gjest thricane Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Handler mye fra zara. Om det er "korrekt" for min alder (31) gir jeg blanke i.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Kan jeg komme med et tilleggsspørsmål her? Hvor har de fine klær som verken er fjortis eller kjærring, av litt bedre kvalitet? (den typen man kan forvente at holder seg fine litt lenger). Anonymous poster hash: 37081...311 I de butikkene som ikke er kjedebutikker. Her f.eks https://nb-no.facebook.com/pages/Zeline-Kl%C3%A6r-Sko/137128009680712 Anonymous poster hash: a23a9...586 Grusomme. Der kunne farmor handlet Anonymous poster hash: e6cd9...ab1
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Jeg kan fint handle på Cubus og Ellos, teitingbutikkene nr en for noen år tilbake. Enten så har de blitt noen racere på klær og mote, eller så har jeg boitt kjerring. Er 35.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Kan jeg komme med et tilleggsspørsmål her? Hvor har de fine klær som verken er fjortis eller kjærring, av litt bedre kvalitet? (den typen man kan forvente at holder seg fine litt lenger). Anonymous poster hash: 37081...311 I de butikkene som ikke er kjedebutikker. Her f.eks https://nb-no.facebook.com/pages/Zeline-Kl%C3%A6r-Sko/137128009680712 Anonymous poster hash: a23a9...586 Tuller du? Jeg kommer ikke til å kle meg i klær som det der før jeg er 50...minst! Anonymous poster hash: 4ecaa...afe
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Jeg er soon to be 40 og jeg handler klærne mine stort sett på ellos eller laredoute på nett. Er jeg på shopping kjøper jeg på zara, hm, litt lindex og kappal kanskje? Må innrømme at jeg har funnet noen fine genser på Gina t. også jeg da:) Anonymous poster hash: 4ecaa...afe
Poetika med K Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tilstår at jeg rett som det er finner klær på Gina Tricot. Favoritten er Freequent, der finner jeg nesten alltid noe. Ellers B-young, Vero Moda og Moods of Norway. Kjøper noe treningstøy på HM.
Gjest ________ Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Handler mye på vila, fra Nelly.com, diverse ikke kjede butikker med merker, (litt sjeldnere frs Veromoda, Only, bikbok) ytterst sjelden Lindex, Cubus, Gina) ofte H&M men mest barneklær, ting, undertøy og sminke
FanteGuri Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Jeg er 35 bruker str. 40/42. Synes de har mye fint på Ellos, H&M, fine bukser på Kappahl. Hvis jeg skal ha en kjole blir det av merke Vila, Freequent eller Desigual, handler mye på nett, da får jeg som regel akkurat den kjolen jeg vil ha til riktig størrelse. Synes også de har en del fint på B-Young. På Cubus går jeg bare hvis jeg skal ha singleter, kosedresser og sokker. Gina Tricot har jeg handlet en topp en gang, og den ble så godt brukt at jeg slet den helt ut, faktisk, men har ikke vært der siden..
Magia Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Det handler vel ikke så mye om hvor man handler, som at man må se hva man kler? På Gina Tricot (som var eksempelet i den andre tråden) så finnes det jo mye forskjellig. Noe glorete, noe fjortis, noe basic og noe klassisk. Sånn er det med de fleste kjedebutikker syns jeg. Men nå er ikke jeg såkalt "voksen" mamma da, så jeg kan kanskje ikke svare....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Jeg jobber i B- Young! Og handler selvsagt mye på jobb, elsker butikken og synes vi har mye fint. Blir også litt Vero Moda. Jeg er 31 år Anonymous poster hash: 89c94...258
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Etter inspirasjon fra de siste dagers tråder om "aldersgrenser" på de ulike butikker, så fant jeg meg selv i dag i en Vivikes-butikk. Jeg hadde vært på HM for å kjøpe noen undertrøyer (og bare med det ordet så røper jeg vel at jeg er litt over 23 år, nærmere 40...) og mens jeg vandret der inne dro jeg med meg både det ene og andre salgsplagget. *Det er jo så billig* Men så fikk jeg et lite lyst øyeblikk, la fra meg alt jeg hadde i hendene, og lusket den gamle ræva mi ut derfra. Jeg gikk heller inn på Vivikes og kikket for første gang. Endte med å få med meg noen skikkelig gode trøyer og skjorter til en rimeligere pris. Jeg erklærer meg herved gammel og ferdig med HM og Gina T. Hehehe. Anonymous poster hash: 3e5b7...3e4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #22 Skrevet 6. juli 2013 Kan jeg komme med et tilleggsspørsmål her? Hvor har de fine klær som verken er fjortis eller kjærring, av litt bedre kvalitet? (den typen man kan forvente at holder seg fine litt lenger). Anonymous poster hash: 37081...311 Jeg finner mye fint i butikkene som tilhører Miinto-kjeden (mange småbutikker som er med i en nettbutikk) - mange merker av litt bedre kvalitet. Anonymous poster hash: 248e5...933
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #23 Skrevet 6. juli 2013 Etter inspirasjon fra de siste dagers tråder om "aldersgrenser" på de ulike butikker, så fant jeg meg selv i dag i en Vivikes-butikk. Jeg hadde vært på HM for å kjøpe noen undertrøyer (og bare med det ordet så røper jeg vel at jeg er litt over 23 år, nærmere 40...) og mens jeg vandret der inne dro jeg med meg både det ene og andre salgsplagget. *Det er jo så billig* Men så fikk jeg et lite lyst øyeblikk, la fra meg alt jeg hadde i hendene, og lusket den gamle ræva mi ut derfra. Jeg gikk heller inn på Vivikes og kikket for første gang. Endte med å få med meg noen skikkelig gode trøyer og skjorter til en rimeligere pris. Jeg erklærer meg herved gammel og ferdig med HM og Gina T. Hehehe. Anonymous poster hash: 3e5b7...3e4 Når du sier trøyer, DA er du gammel ;-) :-p Anonymous poster hash: e6cd9...ab1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #24 Skrevet 6. juli 2013 Jeg jobber i B- Young! Og handler selvsagt mye på jobb, elsker butikken og synes vi har mye fint. Blir også litt Vero Moda. Jeg er 31 år Anonymous poster hash: 89c94...258 Jeg syns B Young er skikkelig fjortis og skikkelig "jeg er billig, og eier ikke klesstil". Forøvrig liker jeg vero moda, hm, Gina, bik bok og vila, som er relativt greie i pris og reagerer ikke når jeg ser hverken 25,35, 45 ++ , men B Young er veldig white trash Anonymous poster hash: e6cd9...ab1
Ziiona Skrevet 6. juli 2013 #25 Skrevet 6. juli 2013 Kan noen si hva de legger i voksen mamma? For meg blir det 35 og oppover. Er selv 26 og føler ikke for å kalle meg voksen mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå