Gå til innhold

Kunne tenke meg en normal far.....

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Nå har jeg unngått min far i snart 2 år etter en krangel vi hadde. For meg har dette gått helt greit, han har ikke vært interessert i barnebarnet sitt før så tipper at det ikke har vært noe savn for han heller, min far altså, sønnen min vet knapt at han finnes.

Så i går får jeg altså et brev fra denne psykopaten, hvor han ber meg om å signere under på et papir om skifte, for han sitter i uskiftet bo etter at mamma døde for en del år siden. Vedlagt har han også lagt med takst på et hus som JEG kjøpte av farmoren min og som det kun er jeg som har betalt på, hvor han skriver at dette er del av morsarven min. Herregud er det mulig å bli så blåst? Så et hus han aldri har eid skal plutselig være del av boet? Det er helt fantastisk at det er mulig. Har alt snakket med advokat så han rådet meg bare til å legge bort brevet og se hva han finner på neste gang.

Jeg tipper han kanskje har planer om å gifte seg med ei fra Brasil eller Gana og det er derfor det haster med å få gjort opp med meg, men jeg kommer ikke til å godta noe dritt. Ellers så hadde det vært så deilig å ha en normal far som brydde seg. Nei han er ikke normal og kommer nok aldri til å bli det, kunne skrevet en bok om alt faenskap han har gjort oppgjennom tiden.

Sukk, må bare blåse ut litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...