Gå til innhold

Theresesaken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper de finner henne i god behold i utlandet. Husker så godt da hun forsvant, hun var ett år yngre enn meg, og vi barna var redde for å være ute etter dette en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de hun er i utlandet?

Jeg har vært på ferie i 2 uker og har egentlig ikke lest en avis på den tiden :-p

Jeg syns den saken er så ekkel

Anonymous poster hash: c87b2...743

Skrevet

Jeg tror hun er six feet under. Husker og den saken godt, jeg er på hennes alder.

Anonymous poster hash: aaa6a...bf0
Skrevet

Ja, kanskje Pakistan. En av teoriene er at hun ble kidnappet av faren sin som er pakistansk.

Skrevet

Foreldelsesfristen utløper i dag, så da kan en mulig gjerningsmann stå frem og ikke bli straffet...

Skrevet

Ja, kanskje Pakistan. En av teoriene er at hun ble kidnappet av faren sin som er pakistansk.

Faren er spansk.

Anonymous poster hash: bf28f...eac

Skrevet

Hvorfor har de ikke gjort noe med den Pakistansaken før nå ?

Anonymous poster hash: 6aa94...635
Skrevet

Hvorfor har de ikke gjort noe med den Pakistansaken før nå ?

Anonymous poster hash: 6aa94...635

Pakistansaken?

Anonymous poster hash: e6c32...486

Gjest sussie77
Skrevet

Ja husker den saken veldig godt.

Skrevet

Nei, faren er fra Pakistan. De har undersøkt i utlandet tidligere også, i flere land enn Pakistan, men ikke godt nok. Moren vil gå videre naturlig nok.

Skrevet

Jeg så intervju med moren og en mann (privatdetektiv?) på TV, der sa de at de mistenkte at en x-kjæreste av moren hadde kidnappet henne. Han var ikke faren, men ettersom Therese var så mørk, kunne det se slik ut, og han kan ha trodd at det var datteren hans. Jeg tror det var denne x'en som var pakistansk. Therese hadde en annen pappa, så det kan stemme som en over her sier, at han var spansk.

Anonymous poster hash: 08082...d1e
Skrevet

Jeg har aldri hørt annet enn at faren var pakistansk, husker det fra da hun bke kidnappet og står i Dagbladet i dag også. Mulig det er feil da.

Skrevet

Jeg har aldri hørt annet enn at faren var pakistansk, husker det fra da hun bke kidnappet og står i Dagbladet i dag også. Mulig det er feil da.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547761

Moren sier dette er oppspinn. Og hun bør vel vite det. Du var nok for liten til å få det med deg.

Anonymous poster hash: bf28f...eac

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547761Moren sier dette er oppspinn. Og hun bør vel vite det. Du var nok for liten til å få det med deg. Anonymous poster hash: bf28f...eac

Ja da er faren spansk da :-) Rart media ikke har rettet opp feilen ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...