Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Håper de finner henne i god behold i utlandet. Husker så godt da hun forsvant, hun var ett år yngre enn meg, og vi barna var redde for å være ute etter dette en stund.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Tror de hun er i utlandet? Jeg har vært på ferie i 2 uker og har egentlig ikke lest en avis på den tiden :-p Jeg syns den saken er så ekkel Anonymous poster hash: c87b2...743
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Jeg tror hun er six feet under. Husker og den saken godt, jeg er på hennes alder. Anonymous poster hash: aaa6a...bf0
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2013 Ja, kanskje Pakistan. En av teoriene er at hun ble kidnappet av faren sin som er pakistansk.
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2013 Foreldelsesfristen utløper i dag, så da kan en mulig gjerningsmann stå frem og ikke bli straffet...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Ja, kanskje Pakistan. En av teoriene er at hun ble kidnappet av faren sin som er pakistansk. Faren er spansk. Anonymous poster hash: bf28f...eac
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Hvorfor har de ikke gjort noe med den Pakistansaken før nå ? Anonymous poster hash: 6aa94...635
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Hvorfor har de ikke gjort noe med den Pakistansaken før nå ? Anonymous poster hash: 6aa94...635 Pakistansaken? Anonymous poster hash: e6c32...486
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2013 Nei, faren er fra Pakistan. De har undersøkt i utlandet tidligere også, i flere land enn Pakistan, men ikke godt nok. Moren vil gå videre naturlig nok.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg så intervju med moren og en mann (privatdetektiv?) på TV, der sa de at de mistenkte at en x-kjæreste av moren hadde kidnappet henne. Han var ikke faren, men ettersom Therese var så mørk, kunne det se slik ut, og han kan ha trodd at det var datteren hans. Jeg tror det var denne x'en som var pakistansk. Therese hadde en annen pappa, så det kan stemme som en over her sier, at han var spansk. Anonymous poster hash: 08082...d1e
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har aldri hørt annet enn at faren var pakistansk, husker det fra da hun bke kidnappet og står i Dagbladet i dag også. Mulig det er feil da.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har aldri hørt annet enn at faren var pakistansk, husker det fra da hun bke kidnappet og står i Dagbladet i dag også. Mulig det er feil da. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547761 Moren sier dette er oppspinn. Og hun bør vel vite det. Du var nok for liten til å få det med deg. Anonymous poster hash: bf28f...eac
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har aldri hørt annet enn at faren var pakistansk, husker det fra da hun bke kidnappet og står i Dagbladet i dag også. Mulig det er feil da. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547761Moren sier dette er oppspinn. Og hun bør vel vite det. Du var nok for liten til å få det med deg. Anonymous poster hash: bf28f...eac Ja da er faren spansk da :-) Rart media ikke har rettet opp feilen ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå