Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Og nå vil jeg ha dem UT! Fikk et godt tips her inne for noen år siden om å blande rødvin med ett eller annet, er det noen som vet hva? Før øvrig har jeg ingen planter, matavfallet tømmes hver dag, ingen mat står fremme, salmiakk i alle avløp osv. Anonymous poster hash: 30974...6d3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Rødvinseddik med en skvett zalo i(sistnevnte fjerner overflatespenningen og fluene drukner) Anonymous poster hash: 45a8e...253
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Sett frem noen kopper eller glass her og der med litt vann, litt eddik og noen dråper zalo. Eller hvitvin og noen dråper zalo. Skift ut ved behov frem til alle er borte. Anonymous poster hash: f79ee...fee
eneleh_ Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Skriver under på Zalo! Så lenge du har noe som fluene liker, som feks øl, eddik eller vin - og tar zalo oppi - skal de drukne :-)
eneleh_ Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Vær også flink til å holde kjøkkenet rent for moden frukt, ser du sier du er flink med alt det andre viktige
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Takker og bukker! Da får jeg kjøpe Zalo i morgen, har bare Yes Anonymous poster hash: 30974...6d3
eneleh_ Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 tror du kan bruke Yes også. så lenge det er flytende oppvaskmiddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå