Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lagå
Skrevet

Noen som har noen tips? Hun er 5 år gammel. Kan gre henne mange ganger daglig og børsten blir like full hver gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte mat, og kjøpe omega 3 fiskeolje. Eventuelt få B-sprøyte.

Gjest Lagå
Skrevet

Noen spesiell mat som anbefales? 

Skrevet

Bytte for ( til Orijen) og/eller: 

bytte børste: http://www.furminator.com/  Den er dyr, men helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 7451a...9e8
Skrevet

Prøv royal canin hair and skin, den skal de røyte mindre av

Evt en egen "børste" som fåes kjøpt i dyrebutikk som heter "furminator" eller noe lignende... Den børster vekk de løse underhårene som en vanlig børste ikke får med seg... Funker bra.

Skrevet

Vi byttet til det dyre foret som de selger på de fleste dagligvare-butikkene, røyta "normalt" etter det :) Eller kan den ha allergi? Jeg vet mange som kastrer kattene sine blir plaget med røyting...

Skrevet

Spørs om du kjøper mat hos veterinær/ dyrebutikk eller matbutikk. Spør hos veterinær etter mat med mest kjøtt i eller etter en type for som er god for pelsen.

Gjest Lagå
Skrevet

Furminator har vi. Vi har aldri kjøpt mat til henne enda og den maten vi fikk med er i en boks så aner ikke hvilket merke den er :P

Skrevet

Siden dere har peiling på katter og kattehår her så kupper jeg tråden litt og spør;

Katten min har fått så masse floker i pelsen. Jeg prøver å børste de ut, men da freser hun til meg og slår etter meg med klørne, så da blir jeg redd :o så da får jeg de ikke ut.

Noen tips til hvordan jeg kan få børstet vekk flokene uten at hun blir ilsint på meg?

Anonymous poster hash: 7b2e8...95c

Skrevet

Siden dere har peiling på katter og kattehår her så kupper jeg tråden litt og spør;

Katten min har fått så masse floker i pelsen. Jeg prøver å børste de ut, men da freser hun til meg og slår etter meg med klørne, så da blir jeg redd :o så da får jeg de ikke ut.

Noen tips til hvordan jeg kan få børstet vekk flokene uten at hun blir ilsint på meg?

Anonymous poster hash: 7b2e8...95c

Hun blir redd og sint fordi det lugger og gjør vondt..Det beste er å kanskje ta henne med til dyrlegen så de kan se på pusen din?Vi måtte barbere vår pus litt skikkelig nå,litt her å der.Bedre å se skabbete ut enn å ha det vondt! :)

Ps:Invester i Furminator!

Til Hi:

Det kan være allergi?De skifter jo pels vanligvis i mars/april.

Men prøv å bytt for!Royal Canon Hair and skin!Og kjøp deg Furminator :)

Hjelper ikke foret hadde jeg kanskje sjekket henne hos dyrlegen..

Skrevet

Siden du enda ikke har kjøpt for, regner jeg med at dette er en "ny" katt hjemme hos dere? Om den er det, så røyter katter ekstremt mye når di er stresset. Om den ikke er ny, er det mye som skjer? Mye som kan stresse katten opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...