Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Og hvorfor? Anonymous poster hash: 25809...cf7
Kliko Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Mamma Hun er en sånn dame jeg alltid har ville være. Hun er familiens trygge, sterke og gode person. Samtidig som hun ikke er redd for å vise at ting går inn på henne også. Mamma er mitt forbilde
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Mamma. Hun er beintøff, har overlevd hjerneblødning, hjerteinfarkt, drypp og kjemper nå mot lungekreft. Likevel er hun en fantastisk mamma og mormor, tenker alltid på alle andre enn seg selv og er alltid positiv og i godt humør. Beste mammaen i verden.
Gjest Lagå Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Mamma! Hun har måttet tåle så mye med meg! Jeg hadde en fantastisk oppvekst hjemme, men jeg hadde ingen venner, ble mobbet, ble voldtatt og ble etterhvert utagerende (?) pga. alt dette, men ho stod som en stein og støtta meg og hjalp meg. Hun har alltid vært der både for meg og søsteren min. Da jeg møtte mannen min hadde vi det tøft økonomisk og mamma har hjulpet oss så mange ganger. Hun passer også barnet vårt gratis hver uke når hun har fri siden barnet ikke har barnehageplass den dagen. Skulle så gjerne gitt noe tilbake, men vet ikke hva. Har gitt henne barnebarn hun forguder da Endret 3. juli 2013 av Anniepannie
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Mamma Hun er min klippe og er trygg og koselig. Mamma er en kjempe god og flink mamma og person. Så hun er absolutt den jeg ser opp til Anonymous poster hash: 12fcf...317
Lykke~liten Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Mamma. Hun er så godhjertet. Hun har gitt så utrolig mye av seg selv hele oppveksten min, og er der 100% den dag i dag. Hun må lære seg å tenke mer på seg selv... hun er også utrolig morsom, og alle liker henne med en gang.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Mamma`n min Hun er rett og slett verdens snilleste menneske. Det finnes ikke noe vondt i henne. Anonymous poster hash: 03d28...288
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Mannen min Han er verdens snilleste, en helt fantastisk mann. Anonymous poster hash: 9a422...872
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Så fantastisk at så mange ser opp til mammaen sin. Får håpe jeg selv blir en slik mamma for mine barn! Anonymous poster hash: 147ac...029
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Jeg ser opp til mannen min bl.a. for måten han taklet sykdommen og dødsfallet til babyen vår. At han helt fra starten av var klar på at det ikke er oss det er synd på, at vi ikke må tillate oss å la sorgen ødelegge livene våre. At Lille var så mye mer verd enn at hn skal være skyld i at vi gir opp. At han på en utrolig måte klarte å plukke meg opp hver gang jeg falt sammen og fikk meg til å føle livslyst igjen. Og jeg ser opp til min gamle bestemor som jeg aldri har hørt si noe stygt om eller til noen, for at hun klarer å la være å blande seg i våre valg og oppdragelse av våre barn selv om hun har et hav av livsvisdom å ta av. Hun er en virkelig kristen i ordets rette betydning.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Ser opp til pappa. Han har bestandig vært den rolige stødige mannen jeg kunne snakke med om alt. Han ble ekstra viktig for meg når mamma stakk av da jeg var liten. Ser henne innimellom, men har aldri hatt serlig god kontakt med henne.. Anonymous poster hash: 00baf...5b6
Magia Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Litt trist i grunn, men jeg tror ikke jeg har noen i livet mitt som jeg ser skikkelig opp til.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Pappa. Han er supermann og slik jeg vil at en fremtidig ektemann skal være Anonymous poster hash: 920c7...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå