Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #26 Skrevet 3. juli 2013 Lua var grei nok, men ikke den fineste jeg har sett. Vet ikke om jeg likte fasongen helt. Jeg synes den stripete blå var finere. Ser for meg at den hvite blir veldig fort møkkete - et par runder på gulvet i gangen i barnehagen, på våt grusvei... osv. Anonymous poster hash: 56466...bf4
LeTwinsA Skrevet 4. juli 2013 #27 Skrevet 4. juli 2013 Synes den var grusom, hadde ikke brukt den hverken til gutt eller jente..... Du er i full rett til å ha din mening, men jeg kjenner at jeg blir litt nysgjerrig på hvordan en enkel, hvit lue kan karakteriseres som grusom faktisk? Ikke redd for å bruke store ord iallefall. Anonymous poster hash: dab7c...d98 Det er duskene jeg ikke liker.... syntes de var helt grusomme og da ødelegger de hele lua for meg ...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #28 Skrevet 4. juli 2013 Ja... Selv om jeg må innrømme jeg synes det er noe jentete over duskeløsningen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Hvitt er jo en nøytral farge, men jeg ser likevel at jeg bruker det mye mer til jenta enn til guttene. De har generelt mørkere klær enn henne, og det faller seg ikke naturlig å kjøpe hvit lue. Selv om hvitt går til alt, så passer det liksom bedre til jentas (hovedsakelig) lilla og rosa klær, enn til guttenes blå, sorte og grønne. Så jeg ville nok tenkt på hva lua skal brukes sammen med, både fargemessig og ellers. Det er jo en "søt" lue, synes ikke den passer sammen med en "tøff" jakke i sort, liksom. At hvitt er en utrolig upraktisk farge, sånn generelt, er jo et annet aspekt Anonymous poster hash: af328...e7d
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2013 #29 Skrevet 4. juli 2013 Course u can den var enkel og fin.. men ikke 269 kr fin
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #30 Skrevet 4. juli 2013 Selvfølgegelig kan du bruke den til gutt, men er jo en liten sjanse for at han da blir homo. Anonymous poster hash: 2f4dd...bad
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #31 Skrevet 4. juli 2013 Hvorfor så opptatt av om det er gutte- eller jentelue? Om du synes den er fin, så kjøp den da vel! Er det så farlig? Anonymous poster hash: c5be4...d02
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #32 Skrevet 4. juli 2013 Ja... Selv om jeg må innrømme jeg synes det er noe jentete over duskeløsningen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Hvitt er jo en nøytral farge, men jeg ser likevel at jeg bruker det mye mer til jenta enn til guttene. De har generelt mørkere klær enn henne, og det faller seg ikke naturlig å kjøpe hvit lue. Selv om hvitt går til alt, så passer det liksom bedre til jentas (hovedsakelig) lilla og rosa klær, enn til guttenes blå, sorte og grønne. Så jeg ville nok tenkt på hva lua skal brukes sammen med, både fargemessig og ellers. Det er jo en "søt" lue, synes ikke den passer sammen med en "tøff" jakke i sort, liksom. At hvitt er en utrolig upraktisk farge, sånn generelt, er jo et annet aspekt Anonymous poster hash: af328...e7d Jeezez... Her er det fargeanalyse på høyt nivå. Sier igjen: Er det så farlig da? Anonymous poster hash: c5be4...d02
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #33 Skrevet 4. juli 2013 Ja... Selv om jeg må innrømme jeg synes det er noe jentete over duskeløsningen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Hvitt er jo en nøytral farge, men jeg ser likevel at jeg bruker det mye mer til jenta enn til guttene. De har generelt mørkere klær enn henne, og det faller seg ikke naturlig å kjøpe hvit lue. Selv om hvitt går til alt, så passer det liksom bedre til jentas (hovedsakelig) lilla og rosa klær, enn til guttenes blå, sorte og grønne. Så jeg ville nok tenkt på hva lua skal brukes sammen med, både fargemessig og ellers. Det er jo en "søt" lue, synes ikke den passer sammen med en "tøff" jakke i sort, liksom. At hvitt er en utrolig upraktisk farge, sånn generelt, er jo et annet aspekt Anonymous poster hash: af328...e7d Jeezez... Her er det fargeanalyse på høyt nivå. Sier igjen: Er det så farlig da? Anonymous poster hash: c5be4...d02 Neida, farlig er det ikke, og jeg reagerer lite på hva andre barn har på seg. Hender også at mine barn går i farger eller mønstre som ikke matcher helt, uten at jeg dør av det. Selv om jeg liker best at klær matcher brukbart (ellers er ikke spesielt interessert i klær) Men når jeg først kjøper dress, jakke, lue, slike litt dyrere ting som er veldig synlig på barnet, så syns jeg det er greit å kjøpe noe som matcher. Anonymous poster hash: af328...e7d
Gjest Julia1984 Skrevet 4. juli 2013 #34 Skrevet 4. juli 2013 Forestill dere at dette var et forum for menn... ....hadde menn diskutert, delvis kranglet, om en liten lue til baby??? Vi kvinner er en rar menneskeart!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #36 Skrevet 4. juli 2013 http://www.herligebarn.no/products/kivat-lue-med-dusker-hvit-med-stjerne Det var da voldsomt til mas da hi Anonymous poster hash: dab7c...d98 Absolutt! Men herregud så dyr, da Dyr? Er vel vanlig pris det der? Anonymous poster hash: 24a93...3ef
*Miss Flua* Skrevet 4. juli 2013 #37 Skrevet 4. juli 2013 Veldig veldig fin! ja den passer til gutt! Lurer på om jeg skal kjøpe den til gutten min selv, jeg..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #38 Skrevet 4. juli 2013 Den luen har jeg hatt til jenten min i flere farger og størrelser. Synes absolutt det er den beste hun har hatt, god passform, passer lenge, og kjempesøt på! Anonymous poster hash: 29a6c...8a2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #39 Skrevet 4. juli 2013 .. Og ja, den passer til gutter! Anonymous poster hash: 29a6c...8a2
Englenemine Skrevet 4. juli 2013 #40 Skrevet 4. juli 2013 Den passer til gutter og ja , men den prisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå