Gå til innhold

Syns du Guiliana Rancic er for tynn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er naturlig tynne og ikke klarer å legge på seg så mye.. tror hun er en av de..

Skrevet

Ja. Hun har åpenbart en spiseforstyrrelse. Da hun ville bli gravid ba legene henne om å legge på seg 10 lbs.(4,5 kg), men det var hun ikke villig til. Da er du ganske syk.

Anonymous poster hash: e08fa...1e3
Skrevet

Synes hun var litt kantete i fjeset pga lite fett ja;-) hvor gammel er dette kvinnfolket?

Anonymous poster hash: b39ae...56d

Skrevet

Jeg synes at hun er i tynneste laget. Ser det spesielt i ansiktet. Blir veldig kantete og benete :/

Skrevet

Jeg har aldri hørt om henne før, men hun ser typisk anorektisk ut der hodet ser altfor stort ut til kroppen.

Skrevet

Synes hun var litt kantete i fjeset pga lite fett ja;-) hvor gammel er dette kvinnfolket?

Anonymous poster hash: b39ae...56d

38. Enig med deg. Men jeg syns hun er en ufattelig vakker kvinne som sikkert hadde vært "on top of her game" med noen flere kilo.

Anonymous poster hash: 70cba...521

Skrevet

Du ser henne på E akkurat nå (er bare reklame en liten stund). Tenkte akkurat på det. Hun hadde kledd 10 kg mer.

Skrevet

Dama har da hatt kreft. Det setter sitt preg på kroppen.

Anonymous poster hash: 78b52...ed6
Skrevet (endret)

Ja, jeg synes hun er alt for tynn. Og jeg synes sylslankt er pent, jeg synes Fotballfrue og Natalie Portman i BlackSwan ser bra ut, men hun her så bare anorektisk ut, ingen muskler.

Men seriøst, er hun 38 år??? Så ut som 50...

Endret av nagini
Skrevet

Hun er litt for tynn ja. Ser litt syk ut.

Skrevet

Jeg synes hun er veldig lite pen, og har en merkelig hodeform.

http://thedermblog.com/tag/men/page/2/

Hun var forresten utmagret lenge før hun fikk kreft, så det er ikke derfor. Jeg tipper hun er spiseforstyrret siden hun nesten alltid snakker om spising og slanking med de hun intervjuer. Jeg tror hun er dypt usikker. 

Anonymous poster hash: e08fa...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...