Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Har nå vært sykemld i 4 uker og har fått brev av NAV om Oppfølgingssamtale med sjefen min. Er det ikke han/hun som er ansvarlig for å ta kontakt med meg for å ha dette møte? Han/hun er dessverre en av de som ser på sykemeldte som en ekstra byrde osv.. Får penger rett fra jobb og ikke gjennom NAV hvis det hjelper noe. Noen av dere som vet hva som er rett her?? Anonymous poster hash: b4709...52d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Jo, det er din leders ansvar. Din plikt er å stille opp. NAV kan gi økonomiske sanksjoner til arbeidsgivere som ikke gjennomfører de pålagte samtalene, men det er jo ikke ditt problem. Anonymous poster hash: 40549...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå