Gå til innhold

Sykemelding og oppfølging


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært sykemld i 4 uker og har fått brev av NAV om Oppfølgingssamtale med sjefen min. Er det ikke han/hun som er ansvarlig for å ta kontakt med meg for å ha dette møte? Han/hun er dessverre en av de som ser på sykemeldte som en ekstra byrde osv.. Får penger rett fra jobb og ikke gjennom NAV hvis det hjelper noe. Noen av dere som vet hva som er rett her??

 

Anonymous poster hash: b4709...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er din leders ansvar. Din plikt er å stille opp.

 

NAV kan gi økonomiske sanksjoner til arbeidsgivere som ikke gjennomfører de pålagte samtalene, men det er jo ikke ditt problem.



Anonymous poster hash: 40549...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...