Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Kan man ha sex? Anonymous poster hash: 3e922...6e1
<3 2G <3 Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Jupp, så lenge vannet ikke er gått Mange som har åpning uten å vite det som har sex og fødselen starter senere
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 ÆSJ , det hadde jeg ikke gjort , da dytter jo penis rett på hodet evnt rumpa til babyen. Skjønner at det en sekk som beskytter ungen på en måte, men hva er vitsen med sex når du skal føde da? Anonymous poster hash: f8349...3fa
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 ÆSJ , det hadde jeg ikke gjort , da dytter jo penis rett på hodet evnt rumpa til babyen. Skjønner at det en sekk som beskytter ungen på en måte, men hva er vitsen med sex når du skal føde da? Anonymous poster hash: f8349...3fa For å få fortgang vel! Anonymous poster hash: 3e922...6e1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Blir morro at jordmora skal se at dere har hatt sex. Der kommer ungen og sæd ut samtidig. ÆSJ Anonymous poster hash: a22fc...906
studVest Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Som ei anna ei skriver over er det nok maaaange der ute som har sex med åpning uten å vite det. Men når man først vet det er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart å gjennomføre selv med slimpropp og alt det der på plass
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Som ei anna ei skriver over er det nok maaaange der ute som har sex med åpning uten å vite det. Men når man først vet det er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart å gjennomføre selv med slimpropp og alt det der på plass Er ikke jeg som må ta støyten ;-) men skjønner hva du mener. Mannen er klar til å hjelpe sin desperate kone! Og du over her, de har verre ;-) vet ikke hva som er verst, sperm eller avføring? Anonymous poster hash: 3e922...6e1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Blir morro at jordmora skal se at dere har hatt sex. Der kommer ungen og sæd ut samtidig. ÆSJ Anonymous poster hash: a22fc...906 Det går da ikke an å identifisere alt gørret som kommer ut... Anonymous poster hash: 4846f...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå