Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Har ein gutt på 2 år og 2 mnd som ikke mestrer duplo. Han forstår ikke hvordan han skal få to klosser oppå hverandre, og heller ikke hvordan han skal bygge togbane. Han prøver litt med duplobygging, men han får det ikke til og gir opp:( Er dette noe vi bør øve på, eller bare la det gå seg til? Det virker ikke som han bryr seg, han liker bedre biler, leker med dukkene til storesøster og legekjøkkenet. Føler at duplo er liksom noe alle liker og bør leke med? Anonymous poster hash: 7989d...fe0 Anonymous poster hash: 3ecce...cf8
<3 2G <3 Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Hadde ikke bekymret meg helt enda nei, unger er forskjellige og det er det de liker å leke med og
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Datteren min på 2,5 bygger ikke med Duplo....hun gidder ikke. Leker heller rollelek med menneskene De er så forskjellige disse ungene. Anonymous poster hash: 56d11...252
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Min jente på 12 mnd skjønner Duplo så lett som bare det. Så jeg synes det høres rart ut at en gutt på 2, 5 ikke mestrer det. Hva sier helsesøster om det? Anonymous poster hash: 627c0...1eb
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Han ble 2 i april så er ikke helt 2.5 enda;). Hun sa vel egentlig at de lekte med forskjellige ting og at vi ikke skule bry oss om det enda, men tenker en del på det jeg da. Storesøster tok slike ting så lett som bare det. Anonymous poster hash: 3ecce...cf8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Ikke tenk på det enda, unger er forskjellige! Anonymous poster hash: e57fd...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå