Gå til innhold

Storebrorgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når venner av oss får barn pleier vi å gi babyen en liten gave. ( pris 100-150 kr er vanlig i vår vennegjeng) Har babyen storesøsken er det hyggelig å gi en liten gave til de også.

Til jenter synes jeg det er ganske greit, kjøper ofte "stæsj" som hårstrikker/spenner, prinsesselepomade, tegnesaker, bok, blad el. l. Storesøstergaven koster ca 50-100 kr.

Men til gutter synes jeg det er vanskeligere. Blir de glad for tegnesaker, blader, bøker?Synes fort gutteleker blir så dyrt, det er liksom lettere å finne små ting til jenter.

Så nå håper jeg dere har tips om billige og kjekke storebrorgaver til gutter fra ca 2-8 år :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pakke duplo (finnes små pakker til rundt 99 og litt større til 179.)

Sabeltann sin skatt (69kr)

Pakke med biler

Såpebobler

Sprettballer (på eget ansvar) :P

Anonymous poster hash: 9ce36...9ea
Skrevet

Lego til di litt større

Anonymous poster hash: 95e01...5b7

Skrevet

Lego er alltid en hit her i huset (gutter på 8år & 9år) også finnes det jo i mange priskategorier. De små posene med figurer er populære her værtfall.

Ellers er det jo mye dall som går til begge kjønn, tegnesaker, sprettballer, kortstokker, brettspill.

Skrevet

Takk for gode tips! Hva er sabeltann sin skatt? ;)

Gjest sussie77
Skrevet

Små biler. Det fikk sønnen min i storebrorgave. Og duplo eller lego.

Skrevet

Synes det er lettere å kjøpe til gutter. Jeg har en på 5 år og finner alltid små ting som han kan synes er gør og som koster under 100 lapp. Ellers har de alltid tilbud på gutteleker. Alt fra Ben 10 figurer, biler, spiderman leker,hot whells, små figurer, osv... 

Anonymous poster hash: b0069...dc6
Skrevet

Det er sikkert fordi jeg selv har ei jente på snart 5 at jeg synes det er lettere å kjøpe til jenter. Er liksom litt mer med der :) men nå er vi så heldige og ha fått en lillebror også, så da kommer jeg nok snart inn i det også!

Det er godt å se at det er fult mulig å finne fine små storebrorgaver også.

Skrevet

Fallskjermleke falt i smak her, kostet 70. Leketatoveribg, småbiler, tegnesaker (jada), bøker, lego/duplo (fra 70,-), T-skjorte fra HM el.l. med kul figur, pakke med kinderegg, plastelina, badeleker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...