Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Er det noen som bruker eller har brukt zoloft som har opplevd å bli sløv og lat av det? Anonymous poster hash: 3e9f1...8da
valkyrien Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Var skikkelig zombiedop for meg ihvertfall, men jeg reagerer sånn på de fleste typer antidepressiva.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Kan du forklare litt nærmere hvordan d føltes? Hadde vært takknemlig Anonymous poster hash: 3e9f1...8da
valkyrien Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Trøtt, slapp, giddesløs. Følte ikke glede lengre. I tillegg mistet jeg på en måte virkelighetsfølelsen, var som om jeg ikke var meg, at jeg ikke egentlig opplevde det som hendte rundt meg. Etter å ha prøvd 10 forskjellige antidepressiver, hvor jeg aldri følte bedring, bare opplevde ekle/plagsomme bivirkninger, har jeg blitt veldig skeptisk til den slags medisin. Hvis du kan klare deg uten, så anbefaler jeg det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Tusen takk for at du tok deg tid. Tingen er at jeg holder på å slutte med zoloft. Av og til kommer panikken og tar meg, jeg tenker: klarer jeg dette?? Derfor tenker jeg at jeg trenger å høre de negative sidene ved bruk av medisinen, slik at det er lettere å holde motet oppe jeg har også opplevd å være veldig lat og giddesløs. Håper kanskje å få energinivået opp litt Anonymous poster hash: 3e9f1...8da
valkyrien Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Vil tro at du får det bedre uten medisin ja Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå