Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Når kom den? Hvor mye var det? Jeg hadde eggløsning for 7-8 dager siden og fikk litt lyserødt blod nå. Det kom og forsvant på minutter. Festeblødning? Jeg har aldri fått noe lignende før, og mensen kan jeg stille klikka etter. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 8a320...3f9
Light of my life Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Kan høres ut som festeblødning ja. Jeg opplevde det samme første gang jeg var gravid.
Von Hertelhofen Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Ja, begge gangene. Kom 2-3 dager før forventet mens. Det var såpass mye at jeg trodde det var mensen, men det varte bare et par timer.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Takk. Nå fikk jeg et sterkt håp om at det er det. Jeg gleder meg til å teste i neste uke. Anonymous poster hash: 8a320...3f9
Fire småtroll Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Hadde ingen blødning ved forventet mens, men hadde småblødninger mellom uke 8 og 14 i alle fire svangerskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå