Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Det var jeg som valgte å bryte ut av ekteskapet. Så nå ser jeg etter leiligheter å leie, pakker innimellom mens jeg har to unger rundt beina på meg Neste uke har eldstemann ferie fra bhg, så da blir det liv i heimen med forsøk på å pakke og slikt! En ting til; Det går vel greit om vi har med unger til mekling? Eller foretrekker dem at vi ikke har det? Uansett, blir godt å få på plass alt praktisk, finne en leilighet og komme meg på plass i den! Får ikke gjort så stort annet enn å vente til separasjon er innvilget før jeg kan søke om stønader. Anonymous poster hash: a47ae...111
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Tror nok dere må finne noen til å passe ungene ja. Anonymous poster hash: 7bdb6...879
Verbena Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Du trenger ikke å vente til seprasjon er iorden med å søke på stønader. Meklingsattest og bekreftelse på endret forlkeregistrert adresse er nok ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Tror nok dere må finne noen til å passe ungene ja. Anonymous poster hash: 7bdb6...879 Ok Anonymous poster hash: a47ae...111
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Du trenger ikke å vente til seprasjon er iorden med å søke på stønader. Meklingsattest og bekreftelse på endret forlkeregistrert adresse er nok ;-) Å, det visste jeg ikke Takk for tips! Anonymous poster hash: a47ae...111
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 For første gang på lenge så er jeg glad, og lykkelig! Må bare skrive det ett eller annet sted HI Anonymous poster hash: a47ae...111
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Best om dere finner andre til å ta barna. Jeg hadde med mine men jeg var der alene da exen alt hadde flyttet ut av landet og jeg hadde alle papirer med meg ferdig utfylt og underskrevet av begge slik at jeg bare var innom døra og fikk meklingsattesten. Ellers hadde de et lite lekehjørne der for barna om noen hadde med barn. Men om det er sjanse for at det blir diskusjon eller krangler er det helt klart ikke noe barna bør være med på. Og så er det forskjell da om det er en nyfødt baby som ikke forstår noe eller om det er et litt større barn Anonymous poster hash: 9e8e6...4f9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Best om dere finner andre til å ta barna. Jeg hadde med mine men jeg var der alene da exen alt hadde flyttet ut av landet og jeg hadde alle papirer med meg ferdig utfylt og underskrevet av begge slik at jeg bare var innom døra og fikk meklingsattesten. Ellers hadde de et lite lekehjørne der for barna om noen hadde med barn. Men om det er sjanse for at det blir diskusjon eller krangler er det helt klart ikke noe barna bør være med på. Og så er det forskjell da om det er en nyfødt baby som ikke forstår noe eller om det er et litt større barn Anonymous poster hash: 9e8e6...4f9 Ja, det er forståelig. Vi er enige om alt og det er ikke noe sure miner oss i mellom. Vi har avtalt hva vi skal gjøre mtp ungene og slikt også. Så eneste vi skal er jo på en måte sette skriftlig avtale på det vi har blitt enige om. Eneste jeg er usikker på er samværet med minstemann, men det får vi prate om der! Anonymous poster hash: a47ae...111
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Er det du som hadde svigermor for mye på besøk og en mann som helst ville hun skulle det? Isåfall, godt å se du er lykkelig nå. Jeg skjønner det med svigermor altså, men kan det hende det lå mer bak? Anonymous poster hash: 01eb0...6e5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Er det du som hadde svigermor for mye på besøk og en mann som helst ville hun skulle det? Isåfall, godt å se du er lykkelig nå. Jeg skjønner det med svigermor altså, men kan det hende det lå mer bak? Anonymous poster hash: 01eb0...6e5 Nei, det var ikke meg Her mistet jeg alle følelsene mine for han. Jeg prøvde intens lenge for å finne tilbake men det gikk ikke. Heldigvis er det bra mellom oss, til at vi klarer å prate om alt mulig og for barna Anonymous poster hash: a47ae...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå