Gå til innhold

Jeg har en kjæreste fra Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er verdens snilleste, men familien hans er veldig religiøse, muslimer. Så de ønsker at han skal finne seg en muslim, Og han ønsker å gjøre dem fornøyd så vi må gjøre det slutt.

Jeg er så trist nå.

Anonymous poster hash: d6dd2...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var bare glad for at det ble slutt nå, så tidlig. Tenk å ha en mann som bare hører på familien sin og driter i deg.

Anonymous poster hash: 0f63c...c69
Skrevet

Og forresten, hadde han VIRKELIG elsket deg, hadde han ikke hørt på familien sin. Men sånn er sjeldent i muslim kultur  

Skrevet

Jeg er bare så sint og såret. Skulle ønske jeg var så viktig for han som han er for meg :-(

Hi

Skrevet

Jeg er bare så sint og såret. Skulle ønske jeg var så viktig for han som han er for meg :-(

Hi

Ja, jeg skjønner det...Du må bare sette mer pris på deg selv enn på han. Tenk at han ikke er verdt det.

Skrevet

Og forresten, hadde han VIRKELIG elsket deg, hadde han ikke hørt på familien sin. Men sånn er sjeldent i muslim kultur

Ikke ta alle muslimer over en kam da. Jeg er også muslim, og kan gifte meg med hvem jeg vil. Ikke alle muslimer er like, akkurat som kristne. Det sier bare litt om hvor lite du vet.

Anonymous poster hash: 63b5c...2d0

Skrevet

Ikke ta alle muslimer over en kam da. Jeg er også muslim, og kan gifte meg med hvem jeg vil. Ikke alle muslimer er like, akkurat som kristne. Det sier bare litt om hvor lite du vet.

Har du lest hva jeg skrev?????Jeg sa sjeldent ikke UMULIG eller aldri.  <_<

Skrevet

Og jeg mente ikke at de sjeldent er med den de vil være med...jeg mener at de sjeldent går i mot familie sin mening. Men jo. du er muslim og du vet bedre...jeg bare sier det jeg selv har erfart. 

Skrevet

Sender deg en stor klem <3 Det er kanskje det du trenger mest av alt nå. Alt det andre vet du mer eller mindre. Jeg håper det løser seg til det beste for dere. Det er ikke sikkert han har det så lett heller.

Anonymous poster hash: 1b1c8...7f5
Skrevet

Sender deg en stor klem <3 Det er kanskje det du trenger mest av alt nå. Alt det andre vet du mer eller mindre. Jeg håper det løser seg til det beste for dere. Det er ikke sikkert han har det så lett heller.

Anonymous poster hash: 1b1c8...7f5

Tusen takk :-)

Skrevet

Han har sannsynligvis en dansk, en svensk og en engelsk kjæreste også.

De jeg kjenner der nede sjonglerer alltid mange feriekjærester på en gang, det er de helt åpne om alle sammen. Kult å ha så mange som mulig på en gang.

Den regla om at familien ikke vil godta noe annet enn en muslims kjæreste/kone er bare tull. Har sett det mange ganger (mannen min er fra Alanya), de ler av de dumme turistene.

Anonymous poster hash: 2e409...ab4

Skrevet

Ingen som sa dette var en feriekjæreste da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...