Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Fikk symfyseløsning i uke 15/16. Har gått greit på jobb til nå, er sykepleier på natt. Jobber i utetjenesten så det er inn og ut av bil x antall ganger i løpet av en natt. Nå kjenner jeg at jeg sliter :/ Er vondt å sitte, vondt å ligge, vondt å gå, men jeg klarer meg jo på jobben, men er helt ødelagt når jeg kommer hjem. Smertene har begynt å gå fra å bare være fremme i symfysen, til å verke bak i ene rumpeballen og nedover låret til tider eller oppover ene siden av ryggen. Har i det siste begynt å miste litt følelsen i den ene foten til tider når jeg går, og det synes jeg er litt skummelt. Heldigvis er det noe som har skjedd når jeg ikke er på jobb. Tenker å presse meg videre på jobb, er snart ferie også. Men vil jeg få svi for dette? Har to barn hjemme å ta meg av, hadde ikke bekkenløsning med de.. Råd ønskes!! Anonymous poster hash: 69e19...c80
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Ja, du får svi. Det går ikke over. Jeg fikk det og i uke 15, og ble delvis sykemeldt da. Har kontorjobb, så gjorde det jeg orket. Men ikke engang det gikk i lengden, så tilslutt ble jeg 100% sykemeldt 3 uker før permisjonsstart. Ta det på alvor!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Først av alt: Føler med deg! Mitt råd er å oppsøke en kiropraktor. Jeg hadde det som deg, og det viste seg å være bekkenlåsning. Han knakk det på plass, og selv om jeg kjenner litt vondter nå to dager etter, så er jeg et nytt menneske. Jeg skal dra til kiropraktoren en gang i uken for vedlikehold, og ellers leve som normalt. God bedring fra meg :-) Anonymous poster hash: 05c6d...5d7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Har fått henvisning til fysio fra legen, men denne har jeg ikke fått hentet enda da jeg ikke når legekontoret etter nattevaktene. Kjenner jeg sliter med å holde tempoet til den andre jeg går sammen med på natt. Er veldig travelt og det blir bare flere tyngre pasienter så kjenner jeg er litt engstelig. Er forresten 22 uker nå. HI Anonymous poster hash: 69e19...c80
<3 2G <3 Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Få legen til å sende henvisninger til dit du har time. Og ta det med ro, du får ikke medalje og pokal av å holde ut lenge fordi du klarer deg på jobb. Du har et liv utenom også som er viktig. Jobben er pliktig til å prøve å tilrettelegge for deg og klarer de ikke det så er det ingen skam å bli sykmeldt eller gå over på svangerskapspenger.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Har ikke time noe sted, velger man ikke fysio selv da? Etter man har fått henvisning.. Er helt grønn på dette, aldri vært hos fysio eller kiropraktor før. Hadde ikke bekkenløsning med de to første.. HI Anonymous poster hash: 69e19...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå