Gå til innhold

Er dette unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste sønnen min blir 18 snart. Vi har et kjempe godt forhold. Han forteller meg at kompisene hans synes det er kult at vi hører på samme musikk (hiphop, Rnb, rap o.l).

I går var kompisgjengen på Macklemorekonserten på Hove. Han sendte meg bilder og ringte. Gjengen har spleiset på Macklemore t-shirt til meg :-) Snille guttene.

Desverre vet jeg at enkelte av mødrene til de andre i denne guttegjengen synes jeg er rar som hører på denne musikken.

Jeg er 40 år, og ikke død. Jeg synes ikke dem er rare som hører på "Postgirobygget"-lignende musikk.

Er det virkelig så innmari rart?

Anonymous poster hash: 17f98...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jeg kommer til å være som deg ;-)

Skrevet

Ikke rart i det hele tatt synes jeg, men jeg er som deg bare et par år eldre ;) Hva andre måtte mene om meg og mitt bryr meg fint lite :) Kos deg med at du fortsatt er ung, både i sinn og skinn ;)

Anonymous poster hash: 71df6...be9
Skrevet

Kos deg med din musikk smak du :-)

Jeg vet om en dame på 60 som hører på alt som kravler og går på VG-lista, og hun er normal som bare det. 

:-)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er helt på vidda :-)

Skrevet

Jeg får utslett av hip hop, r'n'b og rap, så jeg synes jo du er rar, men ikke rarere enn de som liker danseband, listepop eller elektronika ;)

Synes det er kjempekult at guttene spleiset på t-skjortentil deg!

Skrevet

Hi igjen

Vi er alle forskjellige og har våre ulikheter, det må man akseptere.

Skjønner jo at det kan være litt vanskelig for damer som er veldig ulike meg i det meste og forstå meg.

Oppdaget at Macklemore har konsert i Oslo i oktober. Gjett hvor jeg og 18 åringen skal? Sendte sms og spurte om han ville bli med meg dit. Ååååååååh jaaaaa fikk jeg til svar. Gleder meg helt sinnsykt.

Skrevet

Da har du det sånn som meg ;) sønnen min på 9 år og jeg hører på noe av den samme musikken (ikke postgirobygget og DDE nei), blant annet hip hop, noe grunsj (!!) og elektronica-musikk. Håper vi også kan dra på konsert sammen når han blir litt større, og at vi fremdeles har denne type "connection" også når han blir litt eldre..

Jeg er nok også litt annerledes enn vennenes mødre, for å si det sånn, selv om jeg ikke er pur ung (godt uti 30-årene, hi hi).

Anonymous poster hash: d3354...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...