Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Helt normalt. Gikk på Metformin så jeg la bare på meg 5 kg...og det gjorde jo ikke noe. Babyen kom to uker før tid og veide 3750. Sunn og frisk Anonymous poster hash: c5c40...4a9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har hatt det hele livet, men ikke visst om det før nå. Jeg har ikke begynt på medisiner enda og har akkurat blitt gravid igjen, ved bruk av femar. Forrige svangerskap gikk jeg opp 30 kg og vil ikke det denne gangen. Men alt jeg spise la seg på kroppen virket det som. Anonymous poster hash: 1b1cc...e2c
Mithuriel Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Problemfritt så langt, er i uke 32 ingen kvalme, ingen bekkenplager, kun trøtt og sliten....men hvem blir ikke det av å være rugemaskin?! har lagt på meg 12kg til nå, så jeg håper jeg klarer å holde det i sjakk fremover slik at det ikke blir uoverkommelig å få dem av igjen... Forresten, er visst litt ekstra utsatt for svangerskapsdiabetes, men det skal visst gå fint om jeg er obs på sukkerinntaket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå