Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Vet ikke hvordan vi skal løse dette. De er nå 4,5 og 8 år. Samme kjønn og krangler nå over alt., var aldri noe sjalusi før og de har stått sammen i tykt og tynt. Idag var eldste med far på jobb, for å få skillet de litt, men så straks de var hjemme flyr de i tottene på hverandre.. Krangler om leker,rydding, huskene, sofa plass og alt.. Bare egling. Prøver bare ligge her å observere, men finnes liksom ikke en jeg kan prate med, begge er jo like ille. Er gravid og sykmeldt med bekken og er ganske sliten for tiden. Blir lei meg. Er jo så glad i de. Og dette er så nytt. Vil det gå over eller må vi gjøre noe? Anonymous poster hash: 90380...57d
klg,2 boys now:) Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Akkurat samme her.gutter i samme alder.merker mindre jeg blander meg eller hvis de holder på sammen på rommene til hverandre er d mindre konflikt.men med engang jeg begynner og prøver og mekle eskalere d hele. Vi har endel samtaler om hvordan adferd vi ønsker og ha hjemme og hvordan vi snakker til hverandre.det hjelper til en vis grad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå