Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Styrer i barnehagen gir seg etter 20 år, og jeg fikk melding fra en annen mor i barnehagen om vi ville være med å spleise på en gave til henne. Jeg sa ja, dessverre uten å spørre hvor mye det skulle bli på hver. I dag ringte hun og sa at hun ville ha 300,- fra meg, 100 kr for hvert barn jeg har i barnehagen. Det er femten familier som har sagt ja til å bli med, og de fleste har 2-3 barn hver. Da måtte jeg bare spørre henne hva slags gave dette skulle være siden det ble så dyrt, og hun informerte om at hun hadde kjøpt en nydelig blomsterbukett til 449 kroner. Resten av pengene? De skulle hun ha som betaling fordi det var hun som tok initiativet... Og hun måtte jo bruke tid på å dra til butikken også. Synes dere det er frekt av meg å trekke meg nå? Kunne jo strengt tatt kjøpt en egen blomsterbukett for den summen. Anonymous poster hash: e46ae...86f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Que...? Særdeles merkelig. Anonymous poster hash: c39aa...64e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Haha.. Jaha.. jeg hadde ikke gitt henne noe penger for å si det sånn. Da hadde jeg heller kjøpt en ting selv.. Anonymous poster hash: 145c9...3fd
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hæh? Er du sikker på at dette ikke er tull? For dette er jo det reneste vanvidd, skal hun ha tusenvis av kroner for å kjøpe en blomsterkvast? Ta det opp med de andre foreldrene og advar dem mot å gi henne penger. Kjøp nå heller en ting på egenhånd. Jesus, slutter aldri å bli sjokkert over enkeltes frekkhet..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Jeg hadde sagt at hun kunne på 50 kroner, da har du betalt din del og vel så det. Anonymous poster hash: 8ded1...a00
Toocute Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Ikke gi henne pengene, også forteller du dette til de andre foreldrene også, de vil jo merke til slutt hva hun har kjøpt vist hun er så dum at hun er ærlig på det
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Hva??? Om 15 stk blir med og betaler for et barn, så får hun jo langt over 1000 kr for jobben? Da ville jeg heller brukt de 300 kr på å kjøpe noe eget til hun som slutter
Miss 84 Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Ville ha trukket meg! Det var både dumt og frekt! For det første synes jeg at man bør betale per foreldrepar og ikke per barn. I tillegg så pleier de som tar initiativet til noe slikt gjøre jobben med å kjøpe tingen uten å ta noe for det. Helt utrolig drøyt synes jeg! Ville ha trukket meg å kjøpt en egen liten ting. En skål med noe twist eller annet godis i for eksempel, noe lyspynt eller noe..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Frekt! Hadde tatt en snakk med resten av foreldrene. Anonymous poster hash: cd711...779
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Hehehehe, nei det hadde jeg ikke betalt når gaven ikke står til det hun skal ha. Best å gi beskjed til de andre foreldrene og bli enige om at det er drøyt. Anonymous poster hash: 3d310...7b6
Fire småtroll Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Hahahaha, det slår jo alle rekorder for frekkhet. Har vært med på noen runder med slike innsamlinger etterhvert men det er ikke vanlig å gi så mye (20-30 kr pr unge er mer normalt) og jeg har aldri vært med på at den som handler tar seg betalt for jobben... Jeg hadde gitt beskjed om at jeg tar summen gaven koster og deler på antall barn, den summen skulle jeg betalt, men ikke et øre mer.
Gjest Julia1984 Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Du burde informere de andre foreldrene. Dette er jo rent tjuveri !!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Hadde sagt til henne at du kom til å informere de andre foreldrene om dette og at du synes dette blir for dumt, og at du derfor trekker deg. Anonymous poster hash: 9bb56...dbc
Klokkeblomst Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Trekk deg og informer de andre foreldrene om det også!
Trultemor85 Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Ville trukket meg og informert de andres foreldre og . Det der er virkelig noe av det frekkeste..
Gjest yrild Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Jeg ville da heller vært hun "sære" som sier at for tre hundre kroner kjøper jeg heller noe selv. Er ikke interessert i å sponse deg fordi du tok initiativet. Hvem er det som tar seg betalt for sånt??!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Trekk deg og informer de andre foreldrene. Det hun driver med er svindel! Anonymous poster hash: 8d952...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå