Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Hva må jeg tenke på? Anonymous poster hash: 46009...e94
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Hæ? Du trenger vel ikke tenke, bare få inn noen som kan skrive en verdivurdering? Verken meglere eller takstmenn bruker å la seg sjarmere av blomster på bordet og lime på badevasken, så det er ikke noe å stresse med. Anonymous poster hash: 9031a...3b7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Oki :-) Da vet jeg det! Anonymous poster hash: 46009...e94
klg,2 boys now:) Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Hvis det er ett oppussing objekt dere har pusset opp må no påpeke utbedringer og Evt litt dyrere ting som er gjort som f eks nytt el anlegg,rør ol
oslofrk Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Ikke helt enig der gitt! Ubevisst gir en ren og ryddig bolig mye bedre inntrykk, så jeg ville fikset småting (løse lister ol), vasket vinduer, vasket over og satt blomster på bordet.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Gjør det pent og rent, rydd vekk overflødige ting. Informèr om endringer dere har gjort i boligen etter dere kjøpte den som øker verdi. F.eks nye fliser på kjøkken, nytt bad etc.. Og ha flere meglere innom for verdivurdering. Jeg synes det er viktig med god kjemi med den megleren man velger, og en som virker som om de har peiling på området du bor i. Anonymous poster hash: f8495...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå