Ibris89 Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Jeg var hos gynekolog i uke 9 og fikk en ultralyd hvor hun sa at alt så fint ut. Men slik jeg har forstått det, er det ikke før i uke 12 man kan se eventuelle misdannelser hos fosteret? Så foruten det at vi er kjempenysgjerrige på å se fosteret igjen, vurderer jeg sterkt å ta en tidlig ultralyd i uke 12-13 for å se om alt er i orden. Så jeg er nysgjerrig på andres erfaringer.. Er det noen steder i Oslo, Akershus, Østfold som kan anbefales for å ta tidlig ultralyd? Fikk dere svar på nakkefold osv? Hvor mye betalte dere? Er ultralyd i uke 12 innvendig eller utvendig?
Sola31 Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Familieklinikken på Majorstua, kostet ca 1200 kr. UL er utvendig i uke 12. Meget dyktig jordmor. Veldig fornøyd
MaybeAgain Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Martin Lundring på Jessheim, uten tvil. Han gjør organrettet UL i uke12/13 og kan med stor nøyaktighet se at alt er bra/evt ting som må ses nærmere på. Veldig dyktig. Lang ventetid - opp til 8 uker, så du må bestille tidlig! Pros NOK 1500,- o verdt hver krone. Vi var der både iuke 13 for organrettet og i uke 28 for 3D. Anbefales!!
Ibris89 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2013 Familieklinikken på Majorstua, kostet ca 1200 kr. UL er utvendig i uke 12. Meget dyktig jordmor. Veldig fornøyd Ja, har lest masse positivt om denne klinikken, så tror nok det blir den jeg velger.. Fikk du time raskt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå