DaTuMa Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Lurer på om noen har tips når det kommer til disse "knivstikkene"? Har knivstikk i symfysen, lysken og låret. Nå har det blitt såpass at jeg skriker til og begynner og grine av dem (ikke hver gang, men de vondeste) Må jeg bare leve med det de siste ukene? Eller er det noe som er mulig å gjøre for at det ikke skal gjøre SÅ vondt? Går til behandling, bruker puter mellom bena, har tempurpute til bilen og stolen på kjøkkenet.... Må gå i trapper mange ganger daglig fordi vi har stue, toalett og soverom i forskjellige etasjer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Ligg i sofaen på siden....og bli der. Eneste som hjelper.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Hvile, hvile, hvile... Og få mannen din til å bære deg på do om du ikke er for ting. Jeg tør nesten ikke drikke mens mannen er på jobb, for er så vondt å kreke seg opp trappen til do. Anonymous poster hash: e4712...747
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Ting = tung Anonymous poster hash: e4712...747
DaTuMa Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2013 Var det jeg var redd for Livet består jo av å ligge på siden på sofaen med puter mellom beina. Jaja, 4uker igjen til termin. Livredd for overtid, orker ikke tanken på å gå gravid mer enn absolutt nødvendig. Forrige gang gikk jeg 2 uker over termin før jeg ble satt igang. Noen som har fått innvilget igangsetting på termin pga store plager? Takk for svar damer
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Hold ut! Jeg har 8 dager igjen, og er helt fra meg! Ble strippet igår men det har ikke skjedd en dritt. Har bare fått ungen lengre ned, og fått mer vondt. Jordmor har sagt hun skal ta vannet snart hvis jeg ikke føder, pga alle plagene jeg har. Men du må nok komme deg litt nærmere termin først. .. masse lykke til, du har all min sympati!
DaTuMa Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2013 Uff, stakkars deg. Håper det skjer noe sånn at du får ungen ut snart. Krysser fingrene for deg
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Huff, jeg føler med deg! Hadde selv kraftig bl i mitt siste svangerskap, og dessverre plages jeg fortsatt med det nesten 1,5 år etter fødselen. Har dessverre ikke så mange gode råd, men krykker hjalp veldig for meg. Da fikk jeg avlastet bekkenet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Skal være med å kjøre tur etterpå, også skal jeg kanskje presse meg til å dra til byen. Går jo ikke, men alt for litt bevegelse ;-) Håper du og slipper å gå over!!
DaTuMa Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har krykkene ståendes her. Men en kombinasjon av at jeg syns det er flaut og ikke vil bli sett på som hypokonder har jeg ikke turt og gå ut med dem. Har vært sykmeldt siden uke 5 og føler jeg får nok av disse: graviditet er ingen sykdom" kommentarene. Syns liksom det blir et nederlag å bruke dem. Akkurat som det ser så mye smartere ut og klatre opp trappa på alle 4 eller holde meg fast i veggen for å gå i matbutikken kan man jo kamuflere det med å henge på handlekurven
Edelweis Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Vet du hva..bruk kyrkjene. Du kan faktisk risikere å bli invalid etter fødsel også om du ikke tar kroppen din på alvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå