Gå til innhold

noen fra bergen som vil bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 34. Samboer og har en gutt på 3 år. Kjenner nesten ingen i bergen lenger. Vertfall ingen med barn. Er tilflytter, men har bodd her ganske lenge.. men de fleste eg av vennene mine har flyttet vekk fra bergen.. og noen har eg mista kontakt med.. er ikke så lett å bli kjent med noen, når dagene går i jobb og bhg, middag, leking og legging. . Sjenert er eg og, lite frempå.. så blir vanskelig. .:-) samboeren min har heller ikke mange i omgangskretsen med barn.. så blir veldig ensomt til tider.. skulle så gjerne ønske at min sønn kunne hatt noen å være med i hverdagen og helgene også.. ikke bare i bhg..:-) og eg også...;-)

Anonymous poster hash: c5c66...d13

Videoannonse
Annonse
Gjest *Thildemamma*
Skrevet

Er en jente på 34. Samboer og har en gutt på 3 år. Kjenner nesten ingen i bergen lenger. Vertfall ingen med barn. Er tilflytter, men har bodd her ganske lenge.. men de fleste eg av vennene mine har flyttet vekk fra bergen.. og noen har eg mista kontakt med.. er ikke så lett å bli kjent med noen, når dagene går i jobb og bhg, middag, leking og legging. . Sjenert er eg og, lite frempå.. så blir vanskelig. .:-) samboeren min har heller ikke mange i omgangskretsen med barn.. så blir veldig ensomt til tider.. skulle så gjerne ønske at min sønn kunne hatt noen å være med i hverdagen og helgene også.. ikke bare i bhg..:-) og eg også...;-)

Hvor i Bergen holder du til da? Du kan sende med en privat melding om du vil. Har en jente på 3,5 år og jeg er selv 26 år

Skrevet

Hvor i Bergen bor du?

Anonymous poster hash: d50ce...5d9

Skrevet

Jeg er 26 år å har en sønn på snart to år.

Vil gjerne også bli kjent med noen med barn på hans alder.

Skrevet

Hei..:-) vi bor i åsane området.. dere da?

HI

Skrevet

Hei :)

Jeg er 35 år gammel med to gutter, eldste er 3 år. Veldig aktiv og energisk gutt som liker å leke med barn på samme alder, lillebror er kjedelig synes han, og alle venner/slekt har yngre eller mye eldre barn. Er ikke ensom, men hadde vært kjekt å kjenne flere med barn på samme alder. Vi bor ikke langt fra Åsane (ved NHH), så bare gi en lyd om du vil komme på besøk e.l. ! :) T

Anonymous poster hash: 81087...796
Skrevet

Hei.. send meg gjerne en pm..:-)

HI

Skrevet

Hvordan sender jeg en pm til en som er anonym?? :)

Anonymous poster hash: 81087...796
Skrevet

Noen her som er gravid? Jeg bor i Bergen, er 25 år, har en sønn på 5 og er gravid i uken 28.

Anonymous poster hash: d413a...a1f
Skrevet

Hvis det var HI du mente,du som lurte på hvordan sende pm til en som er anonym, så var eg ikke det på den mld eg skrev send gjerne pm...;-) phu..... komplisert setning. .haha... men ellers kan det vel bli litt vanskelig ja..;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...