Gå til innhold

Ordinær UL


Advokatine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ul 8. august. Har allerede hatt 2 ul (pga ass. befruktning og en kronisk sykdom jeg har). En fantastisk opplevelse og vi gleder oss veldig til å få se våre små igjen om 5 uker. Håper vi får vit kjønn også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal absolutt vite kjønn. Har ingen preferanser mht. kjønn, men er alt for nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal absolutt vite kjønn. Har ingen preferanser mht. kjønn, men er alt for nysgjerrig :)

Jeg også! Vi har heller ingen preferanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fått time til 4 september, syns det var litt sent da jeg er i min 21 uke da...  
Men men han hadde vel ikke tid før, så vi får vel bare smøre oss med tolmodighet :) 

ønsker oss mest en gutt, ettersom vi har 2 jenter fra før. 

Men uansett om det blir jente eller gutt så vil vi elske barnet akkurat like mye! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært hos legen for første svagnerskapskontroll en gang jeg.. legen må vel sende beskjed til sykehuset om ordinær ul?

 

Forrige gang har jeg tilhørt Ullevål sykehus, denne gangen hører jeg til Ahus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært hos legen for første svagnerskapskontroll en gang jeg.. legen må vel sende beskjed til sykehuset om ordinær ul?

 

Forrige gang har jeg tilhørt Ullevål sykehus, denne gangen hører jeg til Ahus..

 

Jeg har ikke vært hos legen for første svagnerskapskontroll en gang jeg.. legen må vel sende beskjed til sykehuset om ordinær ul?

 

Forrige gang har jeg tilhørt Ullevål sykehus, denne gangen hører jeg til Ahus..

Ja, det er legen som sender beskjed om fødeplass og da får du innkalling til ul fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...