Tresøtesmå141517 Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Er det noen som har erfaring med ringslynge, både positivt og negativt? Er det bedre/lettere enn bæresjal? Eller er det beste å få en vanlig bæresele ala Babybjörn? Anonymous poster hash: 61e90...5fc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har prøvd ringslynge, elastisk sjal, babybjørn, beco butterfly og ergo babycarrier. Elastisk sjal er ikke så fantastisk som mange sier, men ok hvis man gidder å knyte. Det gidder ikke jeg. Babybjørn er grusom å bære med og ødelegger iallefall skuldrene mine. Orker ikke så lenge om gangen. Og det tok faktisk flere dager å bli god igjen etter å ha brukt denne. Ringslynge er ok, men ikke mer. Føler ikke at det er stabilt nok, belastningen er liksom helt skjev. Ergo babycarrier er greit, men passer ikke perfekt over mine smale skuldre. Beco butterfly var absolutt den beste måten å bære barnet på. Brukte den fra 3 mnd til 4 år. Den var også enklest å plassere barnet i. Anonymous poster hash: f763d...2d6
Fragglene Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Jeg fikk ikke til slynge eller elastisk sjal. Vevd sjal er lettere da det ikke siger. Baby bjørn er noe herk for nakke og rygg til den som bærer. Anbefaler manduca, ergo, beco eller angelpack. Beste er om du prøver før du kjøper. Alt passer ikke til alle
Fragglene Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Slynge er dessuten mest egnet til småbæring. Med en skikkelig bæresele kan du bære i timesvis uten at du får vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå