Gjest Anybody Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Noen som er ekstra lurt å ha på flyet? Vi reiser 17 tiden så kommer til å være både sulten og så trett på turen. Har ikke nettbrett så det er ikke vits å anbefale :/ har Mac da, ta med den å vise film på? Og hva trengs i Nice? Hun har bare vært i Tyrkia før og da var hun et og nesten baby. Hun snakker rent så eledigvis enkelt å kommunisere med henne. Hun er ørebarn så tar med litt stæsj for Å holde det i sjakk. Noen tips? Ja kan jo gå inn å lese konkurranse tråden får vel noen tips der også Håper noen har noen tips
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Er det selve flyturen, eller Nice som du lurer på? Ang. flyturen er det ikke noehokus pokus: pass på å ha mat (min spiser som regel ikke flymaten, så jeg tar med et eller annet i håndbagasjen), kjøp vann etter ssikkerhetskontrollen, ta med bøker og leker han kan kose seg med på rolig vis. Sønnen vår hadde fritt tilgang til smokk på flyet når han var 2, av hensyn til andre. Sete ved vinduet er flott, da kan han se ut vinduet og du stenger for rømningsforsøk. Ekstra skift i tilfelle uhell, og jeg velger klær som ikke viser flekker så lett (hvite t-skjorter er som å be om matsøl på flyet). Gjerne en ekstra topp til deg i tilfelle han skulle spy. Har aldri skjedd oss, men en venninnes datter spydde på moren ved landing, var kjedelig siden de skulle på et annet fly etterpå... Jeg samler alt av skift, mat og leker i en egen trillekoffert som poden får trekke selv, det gjør det vanskeligere for han p stikke av på flyplassen, og funker som bare juling å si "blibher og pass på kofferten din" ved behov. Ang. Nice er det fint og du finner alt ved behov. Det er veldig gode apoteker i Frankrike, du finner alt og teknikkerne har ofte gode råd å komme med. Se etter det grønne korset. Samme for mat, du finner alt som trengs der. Siste ting, ang. bagasje, jeg pleier ikke å ta flere leker enn det som får plass i hånbagasjen, for vi ender alltid opp med å kjøpe ting på reisen, og poden er uansett altfor opptatt med oppdagelsesturer til å leke noe særlig. Men lae gjerne fagoritt barne-tv på pc, kan være praktisk med noe kjent ut på ettermidagene. Hilsen fra en rutinert reisemor. Anonymous poster hash: 41058...f31
Gjest Anybody Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Oi supert tusen takk! Mange ide tips! Eget skift til meg selv også var slettes ikke dumt! Jeg har vært mye i Frankrike, men aldri som barn så har aldri tenkt over hva som er viktig da. Bleiene der er de parfymerte? De vi kjøpte i Tyrkia fra Pampers var det så mye lotion i at hun fikk et kraftig utslett (sensitiv hud) Så burde jeg ta med? Da bruker je hennes lille trillekoffert ik å sitte på sånn marihøne som håndbagasje takker for mange gode tips!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Hei! Vi kjøpte Huggies, de var helt greie og lekket mindre enn Libero som vi brukte hjemme. Fikk ikke problemer med utslett til tross for veldig sært hud fra før. Vi brukte samme merke hver gang vi har vært i Frankrike med han (5 mndr, 18 mndr, 3 år og 3,5 år), uten problem. Vi har krokodilletrillekoffert fra Samsonite som vi kjøpte litt før han ble 2. Når den kommer ut at skapet blir han helt i hundre fordi han vet at vi skal reise et sted. :-) Anonymous poster hash: 41058...f31
Gjest Anybody Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Hun har sånn Trunki koffert hun elsker! Så den saken er grei Takk for bleietips da skal jeg kjøpe de Dette blir hyggelig! Gleder oss veldig! Takk for alle tips!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Bare hyggelig. Du får ha en god tur, kos dere masse! Vi var i Frankrike langs vestkysten i fjor og hadde en fantastisk tur. Anonymous poster hash: 41058...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå