Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Har en knert på snart tre mnd som har vokst seg bollete og fin på bare pupp frem til nå. De siste ukene har jeg hatt litt lite melk på kveldstid og har derfor i samråd med hs gitt en flaske mme som siste måltid før vi tar kvelden. Dette går kjempefint og knert sover godt som aldri før. Problemet er bare at nå gulper han heeeele dagen av mm, men ikke i det hele tatt etter mme-måltidet. Og vi snakker ikke bare LITT gulp, det fosser opp igjen! Spiser og lever som før så skjønner ikke greia? Noen som synser eller mener noe jeg kan bli klok på? Anonymous poster hash: 7aa09...e6f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Suger han annerledes nå, slik at han får i seg mer luft av MM enn når han suger flaske? Anonymous poster hash: 71bd6...5d9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Kan det være noe du spiser han ikke tåler? Anonymous poster hash: 60382...80f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Merker ikke noe forskjell på hvordan han suger, og måltidene tar like lang tid som de har gjort før. Hvis det er noe jeg spiser så er det jo rart han ikke har reagert tidligere? Er forsiktig med hva jeg har i meg i utgangspunktet da jeg har Ulcerøs Kolitt og følger ganske slavisk liste over tåler/ikke tåler. Har ikke puttet i meg noe annet enn vanlig, gulpingen har holdt på hver dag i 12-14 dager. Jeg vil tørre å påstå at minst 50% av hvert mm-måltid kommer opp igjen, godt fordelt mellom måltidene. Han kan godt gulpe opp store mengder selv om det er tre-fire timer siden han spiste, og da er det gjerne "vann" med litt hvite klumper. Mme forblir i magen... Kanskje jeg bare må bytte helt over? Kjedelige greier, er jo så greit med dette meieriet som en har med uansett Anonymous poster hash: 7aa09...e6f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Hadde nok dobbeltsjekket med helsestasjonen jeg, kanskje de har noen tips Anonymous poster hash: 71bd6...5d9
Caprica Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Vi opplevde akkurat det samme! Eldste er prematur, klarte ikke suge, men jeg pumpet til jeg så fanden i hvitøyet, og ga på flaske. Da jeg ikke hadde mer melk igjen, verken i fryser eller pupp, gikk vinkler til å gi mme. Gulping ga seg umiddelbart :-)
Caprica Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Jeg ville byttet helt over, bedre for både deg og gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå