Gå til innhold

goodaygirl.com - burde eller ikke burde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har billige sko, men de er garantert fake ser jeg etter litt googling... lovopay.com som man betaler gjennom er fra Kina.. Jeg har funnet meg sko jeg vil ha, men usikker på om jeg burde gjennomføre betalinga... What to do?? 

Anonymous poster hash: 7c5ab...de9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Ville ikke brukt denne nettsiden, sikkert fake... Er generelt skeptisk til alle annonser som dukker opp på facebook..

Anonymous poster hash: 91c89...c1f
Skrevet

Altså, nettsiden er nok ikke fake, men varene er det sikkert... Ganske dyrt å betale 6-700 kr for uekte varer.. hi

Skrevet

Ikke gjennomfør noe kjøp på slike sider, sannsynligheten er stor for at de lekker kortinformasjonen din videre og at du senere kan bli tappet for penger. I tillegg er varene falske. Jobber med dette, så har sett mye av det. De fleste slike annonser fra facebook er svindel, selv om du vil få varene du bestiller.

Anonymous poster hash: 8f725...c8f
Skrevet

Ikke kjøp derfra. Er straffbart å handle falske varer!!! Dette er strengt også.

Anonymous poster hash: f35e0...43d

Skrevet

Er ikke straffbart å kjøpe falske varer så sant det er til privatbruk . Var en advokat sim uttalte seg om det i vg igår :-)

Anonymous poster hash: ef1c8...e84

Skrevet

Er ikke straffbart å kjøpe falske varer så sant det er til privatbruk . Var en advokat sim uttalte seg om det i vg igår :-)

Anonymous poster hash: ef1c8...e84

Link? Eller var det i papirutgaven? Sidetall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...