Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hvor tett var de? Og hadde du mere eller sterkere svangerskapsplager med svangerskap nr 2? Anonymous poster hash: 5deba...cf9
ærlig talt Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Det er 16 måneder mellom mine to. I det første svangerskapet hadde jeg noe smerter i bekkenet, men ikke verre enn at det bare var litt plagsomt. I andre svangerskap fikk jeg skikkelig bekkenløsning med mye smerter. Ellers var svangerskapene ganske like..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Er 28 mnd mellom mine to. Hadde mye sterkere plager med nr 2. Med nr 1 hadde jeg "kun" bekkenløsning. Denne var verre med nr. 2 samt at jeg var mye plaget med kraftige kynnerene og veldig vonde ligamentsmerter. Men nr. 1 koste jeg meg med graviditeten, med nr. 2 gledet jeg meg bare til babyen skulle komme og syns at alt var tungt. Anonymous poster hash: aa841...8c9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Det blir ca 21 mnd mellom våre. Er 34 uker nå. Graviditet 1 var superlett. Var en del kvalm og hormonell samt noe vondt i bekken. Graviditet 2 har vært veldig annerledes. Bekkenet begynte i uke 5. Har ikke gått mer enn 10 min siden. Nå ligger jeg nesten hele døgnet pga sterke kynnere som blir regelmessige om jeg ikke slapper mye av. Har også slitt med hodevondt. Men, jeg elsker allikevel å være gravid! Tror imidlertid vi venter litt lenger med Nr 3, da det er vanskelig å gi alt man ønsker til de barna som er her når man er så dårlig. Anonymous poster hash: 21002...47e
vaffeljernet <3 Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Det er ganske nøyaktig 12 mnd mellom mine, og jeg hadde ingen spesielle plager i noen av svangerskapene. Det eneste var en del halsbrann i første, men ellers to veldig like svangerskap.
mbea Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 18 mnd mellom mine. I begge svangerskapene var jeg helt usedvanlig trøtt, og litt kvalm. Måtte legge meg klokken 19 hver kveld nesten. Svangerskap to fikk jeg bekkenløsning og bekkenlåsning, så det ble mye tyngre, men var også flinkere til å gi beskjed til legen om at dette ikke funka slik at jeg ble sykemeldt. Bekkenet er tilbake til normalt nå noen mnd etter fødsel.
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 13 mnd i mellom og siste var lettere enn første. Mindre kvalm, mindre bekkenløsning og generelt mindre plager
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 blir 24 mnd mellom mine. 1 svangerskap med jenta var langt og tungt, mye plager.. nå med nr 2 og gutt, har det *bankibordet* gått lekende lett i forrhold:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Det blir 16 mnd i mellom her. Forrige svangerskap var et mareritt, spying, bekkenløsning fra uke 5, svangerskapsmigrene, halsbranfra magen og opp, bihulebetennelser i fleng, konstant influensa som ikke gav seg før snuppa var 7 mnd, super sliten og i dårlig form. Denne gangen startet som forrige med bekkenløsning som satt i fra forrige gang og spying frem til uke 14-15. Hodepinen ligger der å murrer men har ikke blitt så ille som forrige gang enda, halsbrann og kronisk bihulebetennelse. Så foreløpig ser svangerskapet ut til å bli helt lik som forrige gang. Time will show.. Heldigvis har jeg 5 uker ferie nå før jeg skal på jobb igjen.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Eldste min var 8 mnd da jeg ble gravid på nytt (er 17 mnd mellom dem). Jeg har ikke hatt særlig med plager i noen av svangerskapene mine, men jeg var myyyye mer sliten da jeg gikk og bar på nummer 2. Det beste for kroppen er nok å få hente seg litt inn igjen etter et svangerskap, og et lite barn trenger mye pass og oppfølging, og det er ikke alltid forenelig med en mamma som trenger mye hvile. Men i forhold til dem som spyr, har bekkenløsning og alskens andre plager har jeg vært utrolig heldig begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Ca elleve mnd mellom her, siste sv.skap var en lek i forhold med en drømmefødsel Anonymous poster hash: ee3ee...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå