Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Etter å ha prøvd å få det til i 1 år, har vi idag bestemt at vi går fra hverandre... Det er virkelig fælt, men har visst og vet at det egentlig er det beste for alle.. Men føler dårlig scoringer over for barna.. Hva skjer nå? Vi har to barn sammen en på 2 og en på 3. Vi har hus sammen, men blir nok jeg som må føytte(pga økonomi) Barnefaren ønsker en 50/50 deling, men jeg veg ikke helt om jeg føler det blir riktig når barna er så små. Han jobber offshore. 2 på og 4 av.. Hva kan jeg søke om og hva har jeg rett på nå som vi skiller lag? Hilsen en trist mamma...... Anonymous poster hash: e9087...a9a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Vi har vært sammen i 7 år. Anonymous poster hash: e9087...a9a
Verbena Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Meklingssamtale hos familievernkontoret må være i orden før du kan søke om noe som helst. Så ordne det fort. Ta kontakt med nav, de skal guide deg gjennom papirene. søk på: -stønad til barnetilsyn(dekker ca 3/4 av bhg) -en ekstra barnetrygd - overgansstønad -ta bidraget gjennom nav (greiest for alle parter så er man sikker på at det blir rett) Om han skal ha de 50% så gå jo ikke det opp med turnusen hans? Eller tenker han at ungene skal bo 3uker hos deg også 3 hos han? Små barn anbefales å ha en base som er hovedhjemmet. Det kommer selvfølgelig ann på hvordan typer barna deres er og hvilken tilknytning de har til far. Vær obs på at samværsordningen skal være til barnas beste og ikke foreldren(e).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå