Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg når alt jeg spiser kommer flytende ut (i tre uker!), gått ned tre kg, kvalm og slapp selvfølgelig for blir jo ikke næring igjen i kroppen. Legen sier alle prøver er fine og jeg har nok irritabel tarm? Men hva gjør jeg da, beholder jo ikke mat?!

Anonymous poster hash: 42fb7...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp?

Skrevet

Kutt ut hvete, og spis idoform. Eneste som hjalp meg.

Anonymous poster hash: 0b27c...746
Skrevet

Og prøv å begrens stress, selvfølgelig. Har du prøvd å spise ofte og lite? 
Merkelig av legene og bare si at det mest sannsynlig er noe, for deretter å sende deg hjem. Kanskje du bør slå i bordet og kreve at de finner ut av det? Du kan jo ikke ha det slik...

Klemmer til deg!

Men står for det jeg sier. Jeg hadde løs mage (Bæsjet faktisk på meg flere ganger) og kvalme hver eneste dag i et år. Kuttet ut hvete og det bedret seg veldig :)

Skrevet

Merkelig av legene og bare si at det mest sannsynlig er noe, for deretter å sende deg hjem. Kanskje du bør slå i bordet og kreve at de finner ut av det? Du kan jo ikke ha det slik...

Klemmer til deg!

Men står for det jeg sier. Jeg hadde løs mage (Bæsjet faktisk på meg flere ganger) og kvalme hver eneste dag i et år. Kuttet ut hvete og det bedret seg veldig :)

Anonymous poster hash: 0b27c...746 [/quote

Takk for svar :) skal prøve idoform og kutte hvete. Vil det si brød? Eller noe annet også? Får vel bestille en ny legetime, men blir jo da over ferien for legen har ferie nå.. ]

Skrevet

Klemmer til deg!

Anonymous poster hash: 0b27c...746 [/quote

Takk for svar :) skal prøve idoform og kutte hvete. Vil det si brød? Eller noe annet også? Får vel bestille en ny legetime, men blir jo da over ferien for legen har ferie nå.. ]

Dessverre er det hvete i ganske mye.

Brød, hvetestivelse i ferdigsupper, den slags. Jeg bare leser på innholdsfortegnelsen.

Om du har en Meny i nærheten har de gode glutenfrie brød og matvarer slik at du kan se om det gir bedring. For meg var det et helt nytt liv, så anbefaler alle med dårlig mage til å prøve iallefall.

Jeg får ikke allergiutslag på hverken hvete eller melk, men blir dårlig i magen av det likevel. Men skal du prøve å kutte ting fra kosten din så ta en og en matvare, slik at du ikke sitter der til slutt og lurer på hvilken av de som gjør utslag :0)

Skrevet

Da blir det en tur på Meny :) takk for tips!

Skrevet

Jeg hadde også store problemer med løs mage, men jeg ble bra etter jeg begynte å spise en banan hver dag på jobb. Kan være tilfeldig, men jeg spiser fortsatt min daglige banan. Spiste det aldri før pga. banan inneholder mange kalorier, men har ikke merket noe på vekta.

Anonymous poster hash: fa130...9d9
Skrevet

Jeg hadde mye problemer, det viste seg at jeg hadde Crohns sykddom.... god bedring :)

Anonymous poster hash: ac5b2...73b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...