Gå til innhold

dere som har slanket dere 30 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva funket for deg?

Anonymous poster hash: fa100...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Privat-trener mange ganger i uka i begynnelsen (rådyrt men verdt det), være nazi på å trene hver dag, uansett, ingen unnskyldning, være helt nazi på kosthold og måle alt jeg spiste i begynnelsen, nøye utvalgt mat, 7 måltider om dagen. Ikke sånt tull med å "kose seg i helgen" etc, eneste jeg gjorde var at lørdag fikk jeg spise akkurat det jeg hadde lyst på til middag, men bare en porsjon, og ikke resten av lørdagen eller helgen.

Og en gåtur er ikke trening.

Anonymous poster hash: 15729...991
Skrevet

Privat-trener mange ganger i uka i begynnelsen (rådyrt men verdt det), være nazi på å trene hver dag, uansett, ingen unnskyldning, være helt nazi på kosthold og måle alt jeg spiste i begynnelsen, nøye utvalgt mat, 7 måltider om dagen. Ikke sånt tull med å "kose seg i helgen" etc, eneste jeg gjorde var at lørdag fikk jeg spise akkurat det jeg hadde lyst på til middag, men bare en porsjon, og ikke resten av lørdagen eller helgen.

Hva er gåtur for deg??

Jeg har snart gått ned 50 kg. Går RASK gange med høy puls 5-7 dager i uka, 6 km i timen, oppover og nedover, diverse terreng. Dypsvett når jeg er i mål.

Så ikke tro man trenger å betale tusenvis av kroner for og lykkes!

Anonymous poster hash: 242cb...71c

Skrevet

Sunt norsk kosthold , lite og ofte (15-1700 kcal pr dag) Litt utskeielser på lørdager. Trener styrke 2 ganger i uka + 2 timers rask gåtur 4-5 ganger i uka + Zumba.

Brukt 2 år på å gå ned 32 kg , mest pga stoffskifte som gjør det tregere, ikke umulig men tregere.

Skrevet

Easy life

Anonymous poster hash: 8d989...4f2

Skrevet

Blodtypedietten sammen med lavkarbo.

Anonymous poster hash: 35bb3...7c2
Skrevet

Antidepressiva, kaloritelling (lå på rundt 1500 kcal daglig med lovlig utskeielse en dag i helgen) og økt hverdagsaktivitet. Som i sykle til jobb, ta trappa fremfor heisen og denslags.

Gikk ned tredve kg på fem måneder.

Anonymous poster hash: ee136...40e
Skrevet

Hva er gåtur for deg??

Jeg har snart gått ned 50 kg. Går RASK gange med høy puls 5-7 dager i uka, 6 km i timen, oppover og nedover, diverse terreng. Dypsvett når jeg er i mål.

Så ikke tro man trenger å betale tusenvis av kroner for og lykkes!

Anonymous poster hash: 242cb...71c

Så flott da :) Nå aner ikke jeg hvor lenge du går og hva du legger i ulendt terreng, men jeg klarer ikke å gå meg svett. Men i begynnelsen, for 30 kilo siden, gjorde jeg jo det. Så trekker det tilbake, er man i ekstremt dårlig form, som man jo er når man er 30 kilo overvektig, kan gåturer være trening, er man gjennomvåt av svette tyder det jo på det. Jeg ville likevel lagt inn en god styrkeøkt annenhver dag.

Jeg har gått ned fra 100 til 69 kilo, er 180 høy. Nå løper jeg en mil på 50 minutter, kroppen er lett og god, den funker. I begynnelsen døde jeg etter to minutter på tredemølle. Da gikk jeg også mye tur, har hund så ble jo et par timer tur om dagen, men ikke mye trening i det tydeligvis.

Mente uansett ikke at man må bruke tusenvis av kroner, men jeg trengte det i begynnelsen for å få et spark bak. Nå har jeg treningsglede, og trenger ikke lenger "barnevakt".

Skrevet

Spise mindre karbohydrater, mer protein, pilates og generelt mer aktivitet og sjekke vekta hver dag. Jeg brukte et skjema der jeg skrev den opp hver dag, og det var veldig motiverende.

Nå viser vekta 64, og jeg er 170. Da jeg var på mitt mest gravide veide jeg ca. 105. Det tok litt over ett år.

Anonymous poster hash: 7c212...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...