Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Altså en ting jeg lurer på.. De er liksom ett par nå. Men herregud bilder av dem sammen er så vanvittige. Hun ser ut som hun er 14 år med en 14 årings kropp og han så kjempe høy , flott og mandig. Hun er 155 og han 194. Høydeforskjellen i seg selv er ikke greia men hun ser ut som et barn. Kate Boswort som han var med før er veldig tynn men likevel en kvinne utseendemessig. Finner det så weird den matchen. Han må like tynne damer ivertfall ... Og young looking. Og ikke minst . Hun må da få litt komplekser av å se på True Blood serien med han og alle de lekre damene med perfekte pupper og kropper i nakenscener med han. Er jeg bare en raring som funderer på dette hehe. Anonymous poster hash: e7b21...9ef
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Det er stor høydeforskjell ja, men ellers ser jeg ikke problemet? Hun er nett og slank og vakker, hva er galt med det? Hvorfor i all verden skulle hun få komplekser av å se ham med damer med mer pupper? Ikke alle synes pupper er det store her i livet. Synes overhodet ikek hun ser ut som en 14 åring eller har en 14 årings kropp (men nå har egentlig ikke min kropp forandret seg siden jeg var 14, bortsett fra at jeg har mer definerte muskler. Og jeg er 33.) Anonymous poster hash: 8f582...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå