Gå til innhold

Skal jeg dra på legevakta ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 7 fikk plutselig høy feber og kjempe hodepine på søndag formiddag, så begynte øynene hennes å rulle baover og jeg fikk ikke kontakt med henne. Jeg dro på legevakta og da sov hun hele tiden, fikk ikke vekt henne skikkelig. Fikk beskjed om å gi paracept om hun steg over 38,5 siden det mest sannsynlig var feberkramper. Hun har hatt feber i 3 dager nå og i dag ble hodepinen verre igen og nå er hun kvalm. Skal jeg la henne ligge eller bør jeg dra nedover ? Vet dere sikkert synes det er et teit spm men jeg spørr fordi jeg vet ikke om hun har best av å bare ligge i fred og at jeg ringer til legen i morgen?

Anonymous poster hash: 11245...4d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun fikk forresten paracept for over en time siden og temperaturen vil ikke under 38,5

Skrevet

Ring legevakt og hør!

Skrevet

Ville gått til lege igjen, uten tvil, og helst vurdering av barnelege. Har dere en slags barnelegevakt i nærheten?

Anonymous poster hash: 5b805...52f

Skrevet

hadde absolutt kontaktet legevakten

Anonymous poster hash: 3ccf0...3f8
Skrevet

Ja, ring legevakten!

God bedring til datteren din :)

Anonymous poster hash: b0c86...970

Skrevet

Ring legevakt, eve dra inn med henne! God bedring!

Skrevet

ringer men kommer jo aldri gjennom, tror jeg drar ned med henne, feberen er stigende på paracept.

Skrevet

Dra på legevakten med henne. Masse lykke til:-)

Skrevet

Håper det går bra!

Jeg er ikke en slik som vil rakke ned på skrivefeil og slik, men vet at man kan føle seg teit når en oppdager at man leser/sier et ord feil. Jeg har gjort det selv, sa et ord konsekvent feil og følte meg så flau da en kollega korrigerte meg i "offentlighet" ;)

Det heter Paracet!

Det er ikke vondt ment altså!

Anonymous poster hash: 188cb...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...